دنیل کریگ درگیر حل معمای قتلی دیگر

- 1 دقیقه مطالعه
اولین تصویر از دنیل کریگ در «چاقوکشی ۳» منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، تولید فیلم «بیدار شو مرد مرده؛ معمای چاقوکشی» به‌صورت رسمی آغاز شد. پیش از این خبرهایی از پیوستن چند چهره هالیوودی به سومین قسمت مجموعه «چاقوکشی» نیز منتشر شده بود. این قسمت به نویسندگی و کارگردانی ریان جانسن جلوی دوربین خواهد رفت.

به همین مناسبت اولین تصویر از کاراگاه محبوب این مجموعه با بازی دنیل کریگ منتشر شد، کاراگاهی که قرار است درگیر حل معمای دیگری باشد. این عکس تصویری سیاه و سفید از کریگ با کت و شلواری رسمی و کلاه است که متفکرانه به سمتی خیره شده است.

پیش از این بازیگرانی از جمله جاش اوکانر، کیلی اسپینی، اندرو اسکات، کری واشینگتن، گلن کلوز، جرمی رنر و میلا کونیس به تیم بازیگران این پروژه پیوسته بودند.

جزئیات این فیلم معمایی هنوز در دسترس نیست، اما می‌دانیم که قرار است منتظر یک داستان پر پیج و خم جنایی همراه با اتهامات قتل و شواهدی برای حل پرونده باشیم.

اولین قسمت فیلم «چاقوکشی» در سال ۲۰۱۹ اکران شد و فروش بالای آن در گیشه، چراغ سبزی برای ساخت دومین قسمت آن بود. «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» در سال ۲۰۲۲ ساخته شد و از شبکه نتفلیکس که حق پخش آن را خریده بود، منتشر شد. تاریخ دقیق پخش سومین قسمت این مجموعه هنوز مشخص نشده است.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم چاقوکشی را در فیلم‌نت ببینید.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،چاقوکشی،چاقوکشی 3،دنیل کریگ،ریان جانسن
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها