مجموعه محبوب «آخرین بازمانده از ما» را می‌توانید در فیلم‌نت تماشا کنید

رکوردشکنی مجموعه جدید اچ‌بی‌او

- 2 دقیقه مطالعه

اولین قسمت از سریال «آخرین بازمانده از ما» با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، پخش اقتباس شبکه اچ‌بی‌او از بازی پرطرفدار پلی‌استیشنی «آخرین بازمانده از ما» روز یکشنبه آغاز شد و دومین افتتاحیه موفق این شبکه کابلی را در ۱۳ سال گذشته رقم زد. تنها افتتاحیه موفق‌تر اچ‌بی‌او در این مدت، سریال «خاندان اژدها» بود.

اولین قسمت این مجموعه درام با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی، در شبکه اچ‌بی‌او و پخش‌کننده اچ‌بی‌او مکس توسط ۴.۷ میلیون بیننده آمریکایی دیده شد. این آمار باعث شد تا نمایش «آخرین بازمانده از ما» به دومین افتتاحیه موفق این شبکه از زمان «امپراتوری پیاده‌رو» در سال ۲۰۱۰ تبدیل شود. افتتاحیه «خاندان اژدها» با نزدیک به ۱۰ میلیون بیننده، موفق‌ترین افتتاحیه اچ‌بی‌او در این بازه زمانی محسوب می‌شود. این در حالی است که نمایش اولین قسمت «بازی تاج‌وتخت» در سال ۲۰۱۱ تنها ۴.۲ میلیون بیننده داشت. برای این‌که اهمیت ثبت این آمار توسط «آخرین بازمانده از ما» را بهتر درک کنیم، کافی است به این نکته توجه کنیم که، به جز «بازی تاج‌وتخت»، مجموعه‌های بسیار موفق دیگری همچون «کارآگاه حقیقی»، «وست‌ورلد»، «سیلیکون ولی»، «ویپ»، «توارث»، «سرخوشی» و «چرنوبیل» همگی در این بازه ۱۳ ساله از اچ‌بی‌او پخش شده‌اند اما افتتاحیه هیچ‌کدام از این مجموعه‌ها به‌اندازه افتتاحیه «آخرین بازمانده از ما» بازدید نداشت.

علاوه بر این، تعداد بیننده‌های روز یکشنبه «آخرین بازمانده از ما» تقریباً دو برابر شب افتتاحیه فصل دوم مجموعه «سرخوشی» (Euphoria)، بزرگ‌ترین موفقیت این روزهای اچ‌بی‌او در کنار «خاندان اژدها»، بود.

اچ‌بی‌او خاطرنشان کرده که «تعداد بینندگان یکشنبه شب یک مجموعه اچ‌بی‌او عموماً نشان‌دهنده ۲۰ الی ۴۰ درصد از مجموع مخاطبان هر اپیزود مجموعه است.» بنابراین انتظار می‌رود که رشد تعداد تماشاگران «آخرین بازمانده از ما» ادامه یابد.

قسمت اول سریال «آخرین بازمانده از ما» را هم‌اکنون می‌توانید از طریق این لینک در پلتفرم فیلم‌نت و با زیرنویس فارسی تماشا کنید. همچنین این مجموعه به‌زودی با دوبله اختصاصی در دسترس علاقه‌مندان به مجموعه‌های روز خارجی قرار خواهد گرفت. سریال «آخرین بازمانده از ما»، داستان جوئل و الی است، زوجی که به سختی یکدیگر را پیدا کرده‌اند و حالا مجبور می‌شوند شرایط وحشیانه و حضور قاتلان بی‌رحم را در سراسر آمریکا پس از یک بیماری واگیردار، تحمل کنند.

برچسب‌ها: آخرین بازمانده از ما،برگزیده،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها