دومین پیش درآمد «مکس دیوانه» در راه است

- 2 دقیقه مطالعه
جرج میلر دنباله دیگری برای «مکس دیوانه» می‌سازد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ایندیپندنت٬ جرج میلر٬ کارگردان مجموعه فیلم‌های «مکس دیوانه» از برنامه‌اش برای دومین پیش درآمد این فیلم خبر داد. به گفته او داستان این فیلم بین اتفاق‌های «فیوریوسا» و «جاده خشم» رخ می‌دهد.

چند هفته مانده به ورود «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» به سینماها٬ این کارگردان از قصدش برای شروع پروژه خبر داد.

جرج میلر در این باره گفت: این قسمت را در حین ساخت «جاده خشم» نوشتیم و اگر ساخته شود٬ اتفاق‌های آن بین وقایع «فیوریوسا» و «جاده خشم» رخ می‌دهند و نگاهی کلی دارد به مکس دیوانه و ماشین ویژه او. وقتی به پایان «فیوریوسا» نزدیک می‌شویم متوجه می‌شویم که مکس جایی کمین کرده است به این دلیل که می‌دانیم چه اتفاقی رخ داده است٬ از این اتفاق یک داستان کامل داریم و دوست دارم آن را بسازم.

ماجرای این فیلم آخرالزمانی سرشار است از سلطه ظالمان و داستان مکس دیوانه با بازی تام هاردی را دنبال می‌کند که در بیابان سرگردان است و بعد از اسیر شدن٬ درگیر مبارزه می‌شود و با زنی جنگجو با بازی شارلیز ترون٬ آشنا می‌شود. فیلم «مکس دیوانه» که در سال ۲۰۱۵ اکران شد بازسازی فیلمی بود که در سال ۱۹۷۹ با بازی مل گیبسون ساخته شد. در قسمتی که به‌زودی اکران می‌شود این فیلم حماسی با بازی آنیا تیلور-جوی و کریس همسورث جلوی دوربین رفته است.

به‌نظر می‌رسد این پیش درآمد شکاف بین دو داستان فیلم ساخته شده را پر کند و توضیح می‌دهد چطور مکس غمگین و تنها در بیابان پیدا شده است. تا کنون خبری مبنی بر حضور تام هاردی در نخسه جدید اعلام نشده است. گرچه پیش از این خبری مبنی بر امضای قراداد او برای این پروژه منشر شده بود.

جرج میلر درباره تاریخ شروع پروژه گفت: ما روی آن کار خواهیم کرد٬ آن را به عنوان رمان نوشته‌ایم و اکنون فرصت داریم آن را در قالب فیلمنامه بنویسیم.

«مکس دیوانه» در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار توانست با کسب شش جایزه بهترین طراحی لباس، بهترین طراحی صحنه، بهترین چهره‌پردازی و آرایش مو، بهترین تدوین، بهترین تدوین صدا و بهترین صداگذاری، بیشترین جوایز مراسم را از آن خود کند.

«فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» قرار است در تاریخ ۲۴ ماه می (۴ خرداد) در سینماها اکران شود.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم «مکس دیوانه» را در فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،تام هاردی،جرج میلر،مد مکس،مکس دیوانه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها