دیدار دوباره با فیلم مطرح مسعود کیمیایی در «فیلم‌نت»

«ردپای گرگ» در شبکه خانگی دیده شد

- 1 دقیقه مطالعه

فیلم «ردپای گرگ» ساخته تحسین شده و ماندگار مسعود کیمیایی از صبح روز دوشنبه پنجم دی ماه توسط پلتفرم «فیلم‌نت» وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، «ردپای گرگ» پانزدهمین ساخته سینمایی مسعود کیمیایی است که آن را در سال ۱۳۷۰ به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته جلوی دوربین برد. کیمیایی که آخرین همکاری‌اش با فرامرز قریبیبان به فیلم «غزل» برمی‌گشت بعد از گذشت ۱۵ سال باردیگر نقش اصلی فیلمش را در «ردپای گرگ» به دوست و بچه محل قذیمی‌اش می‌سپارد. قریبیان «رضا»ی کیمیایی در این فیلم می‌شود. مردی که قرار است با معشوقه‌اش «طلعت» با بازی «گلچهره سجادیه» ازدواج کند. اما سه روز قبل از مراسم عروسی به زندان می‌افتد. رضا پس از بیست سال از زندان آزاد می‌شود و به سراغ طلعت می‌رود. او آنجا متوجه می‌شود صادق خان دوست دوره جوانی‌اش مسبب زندان رفتنش بوده است.

نیکی کریمی که در آن سال‌ها تازه به عنوان یک ستاره نوظهور معرفی شده بود در فیلم «ردپای گرگ» برای نخستین بار جلوی دوربین کیمیایی می‌رود. زنده‌یادان جلال مقدم و منوچهر حامدی هم در این فیلم بازی دارند.

نکته قابل توجه در ترکیب بازیگران فیلم «ردپای گرگ» حضور کارن همایونفر است. او در این فیلم در نقش پسر نوجوان صادق خان در چند سکانس بازی کرده است.

«ردپای گرگ» در دهمین جشنواره فیلم فجر حاضر شد که ماحصل این حضور تصاحب سیمرغ بلورین بهترین تدوین توسط زنده یاد مهدی رجاییان است.

این ساخته مسعود کیمیایی شهریور ماه سال ۱۳۷۲ در سینماهای تهران و شهرستان‌ها روی پرده رفت و موفق شد نزدیک به ۱۷ میلیون تومان فروش کند که در آن زمان فروش قابل توجهی به شمار می‌رفت.

منبع: فیلم‌نیوز

برچسب‌ها: تیتر یک،رد پای گرگ،فیلم نت،مسعود کیمیایی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها