کارگردان «هتل بزرگ بوداپست» فیلم جدیدش را می‌سازد

روزهای پرکار وس اندرسون

- 1 دقیقه مطالعه

وس اندرسون فیلمبرداری سیزدهمین فیلم سینمایی‌اش را اواخر امسال آغاز می‌کند.

یه گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از فیلم استیج، درحالی‌که تنها ده روز تا اکران وسترن علمی تخیلی وس اندرسون با نام «شهر آستروئید (شهر سیارکی)» باقی است – فیلمی که ارزش انتظار کشیدن را دارد – این کارگردان در حال حاضر پروژه‌های دیگری را در مراحل مختلف کار دارد. پاییز امسال شاهد پخش «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» توسط نتفلیکس خواهیم بود که دوازدهمین فیلم بلند اندرسون و دومین اقتباس او از آثار رولند دال (پس از «آقای فاکس شگفت‌انگیز») خواهد بود که بازیگرانی چون بندیکت کامبربچ، رالف فاینس، دو پاتل، بن کینگزلی، راپرت فرند و ریچارد آیواد را گرد هم آورده است. علاوه بر آن، اخباری در مورد سیزدهمین فیلم بلند اندرسون وجود داشت که سرانجام تایید شد.

رابرت یومن، فیلمبردار «شهر سیارکی» اعلام کرد که تولید این پروژه مرموز اواخر امسال شروع خواهد شد. هر چند او جزئیات بیشتری را مطرح نکرده است: «از آن ماجرا اطلاعی ندارم. اما [وس اندرسون] کار می‌کند. او معتاد به کار است. این عنوان را به او می‌دهم. ما مستقیما از «شهر سیارکی» به درون پروژه «هنری شوگر» پریدیم. ما در اسپانیا بودیم و سپس به انگلستان رفتیم. او سخت‌تر از هر فرد دیگری کار می‌کند. او همیشه کاری برای پیش بردن دارد.» یومن با خنده اضافه کرد: «من کمی این‌شکلی هستم: کمی به خودت استراحت بده و از زندگی لذت ببر.»

هر چند هیچ اطلاعاتی در مورد داستان این فیلم فاش نشده است اما گزارش شده است که نام مایکل سرا (که در ابتدا قرار بود در «شهر سیارکی» هم بازی کند)، جف گلدبلام و بنسیو دل‌تورو پیرامون این فیلم به گوش می‌رسد.

برچسب‌ها: جف گلدبلام،شهر سیارکی،مایکل سرا،وس اندرسون
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها