شهر رویایی کاپولا کجاست؟

- 1 دقیقه مطالعه
فرانسیس فورد کاپولا از اولین تیزر از فیلم خود به نام «مگالوپولیس» رونمایی کرد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از فرست شویینگ دات نت، فرانسیس فورد کاپولا اولین تیزر از فیلم مورد انتظار خود، «مگالوپولیس» را منتشر کرد.

«مگالوپولیس» (Megalopolis)، تازه‌ترین ساخته‌ فرانسیس فورد کاپولا کارگردان نام‌آشنای سینما است که حالا با انتشار تیزری جذاب، اولین تصاویر از آن به نمایش گذاشته شده است. این پروژه‌ بلندپروازانه با بودجه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، رویایی است که کاپولا از سال ۱۹۷۹ در سر پرورانده است.

داستان فیلم درباره‌ معماری است که می‌خواهد پس از فاجعه‌ای ویرانگر، نیویورک را به شکلی اوتوپیایی بازسازی کند. البته این شهر واقعاً نیویورک نیست، بلکه شهری بزرگ و شبیه به آن است و از این رو نام «مگالوپولیس» بر آن نهاده شده است. طرح‌های معمار با مخالفت‌های شهردار روبه‌رو می‌شود که نقشه‌های دیگری برای شهر دارد.

این فیلم قرار است در چند هفته‌ آینده در بخش مسابقه‌ اصلی جشنواره‌ فیلم کن ۲۰۲۴ به نمایش درآید و از همین رو، فرانسه آغازگر بازاریابی برای آن شده است.

در این فیلم، آدام درایور در نقش سزار ظاهر می‌شود و همچنین بازیگرانی چون جیانکارلو اسپوزیتو، ناتالی امانوئل، آبری پلازا، شایا لابوف، جان وویت، جیسون شوارتزمن، تالیا شایر، گریس وندروال، کاترین هانتر و داستین هافمن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تیزر فیلم تنها یک صحنه از آدام درایور است که بر فراز یک ساختمان (که شباهت زیادی به ساختمان کرایسلر دارد) به تصویر کشیده شده است.

برچسب‌ها: آدام درایور،اخبار فیلم و سریال خارجی،فرانسیس فورد کاپولا،مگالوپولیس
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها