معرفی فیلم‌های روی پرده

زنبور کارگر

- 2 دقیقه مطالعه

در شماره امروز «معرفی فیلم‌های روی پرده» به بررسی و معرفی فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به کارگردانی افشین صادقی می پردازیم.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، فیلم سینمایی «زنبور کارگر» از چهارشنبه گذشته مورخ ۲۹ شهریور ماه به اکران عمومی رسیده است. این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی و کارگردانی افشین صادقی و نویسندگی سعید نعمت الله است. این فیلم در تابستان سال ۱۳۹۸ مقابل دوربین رفت و اکران آن سه سال به تعویق افتاده بود.

در این فیلم بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد، پگاه آهنگرانی، شبنم مقدمی و سعید آقاخانی ایفای نقش می کنند. فروش «زنبور کارگر» و تا زمان نگارش این یادداشت و پس از سه روز اکران عمومی حدود ۱۴۰ میلیون تومان است.

این فیلم سینمایی در گونه سینمای درام اجتماعی قرار می‌گیرد و داستان آن درباره بیوک است که سال ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده، در نزاعی کشته می شود. حالا دختر او درصدد قصاص قاتل است. در این میان تنها شاهد، دوست دختر قاتل است.

فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به دلیل شیوع کرونا مجال اکران نیافته بود این فیلم جزو آثاری است که در دولت جدید با مشکل پروانه نمایش مواجه شده بود که با همراهی سازمان سینمایی مشکل آن برطرف شد.

افشین صادقی پیش از این فیلم سینمایی و در سال ۱۳۸۴ فیلم سینمایی «مقلد شیطان» را با بازی کامبیز دیرباز و شقایق فرهانی مقابل دوربین برده بود.

سعید نعمت‌الله، نویسنده سریال‌هایی همچون «جراحت»، «مدینه»، «میکائیل»، «زیر پای مادر»، «برادرجان» و کارگردان سریال‌ «پدر گواردیولا»، فیلمنامه «زنبور کارگر» را نوشته است.

برچسب‌ها: افشین صادقی،برگزیده،پگاه آهنگرانی،پویا نبی،حمید فرخ نژاد،زنبور کارگر،سعید نعمت الله،شبنم مقدمی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها