شروع مذاکرات اولیه برای فیلم عاشقانه The Drama

زندايا و رابرت پتینسون در فیلم «دراما»

- 1 دقیقه مطالعه
زندايا و رابرت پتینسون در مذاکرات اولیه برای بازی در فیلم «The Drama» (دراما) از A24 هستند

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، زندايا و رابرت پتینسون در حال مذاکره‌های اولیه برای بازی در فیلم «دراما» (The Drama) هستند. این فیلم توسط کریستوفر بورگلی، کارگردان و نویسنده «سناریوی رویایی» (Dream Scenario)، کارگردانی و نوشته می‌شود.

جزئیات این پروژه هنوز به صورت عمومی فاش نشده، اما شایعاتی وجود دارد که داستان این فیلم یک داستان عاشقانه است که شرایط پیش از روز بزرگ یک زوج، به طور غیرمنتظره‌ای تغییر می‌کند.

این فیلم یکی دیگر از همکاری‌های کمپانی A24 با Square Peg است؛ کمپانی‌هایی که در پروژه‌هایی مانند «Hereditary» (موروثی)، «Midsommar» (میدسامر)، «Dream Scenario» (سناریوی رویایی) و فیلم‌های آینده‌ای مانند «Death of a Unicorn» (مرگ یک تک‌شاخ) با بازی پل راد و جنا اورتگا، و «Eddington» (ادینگتون) با بازی واکین فینیکس، پدرو پاسکال و اما استون، همکاری داشته‌اند.

این سال برای زندايا سال بزرگی بوده، او در فیلم‌هایی مانند «Dune: Part Two» (تل‌ماسه: قسمت دوم) و «Challengers» (چلنجِرز) بازی کرده و قرار است در فصل سوم سریال «Euphoria» (سرخوشی) از شبکه HBO دوباره نقش رو بنت را ایفا کند.

پتینسون هم به زودی در درام علمی تخیلی بونگ جون-هو با نام «Mickey 17» (میکی ۱۷) که قرار است در ژانویه منتشر شود، دیده خواهد شد. او اخیراً در فیلم «بتمن ۲۰۲۲» (The Batman) در نقش بروس وین ظاهر شده و همچنین در دوبله انگلیسی انیمه «پسر و مرغ ماهی خوار» (The Boy and the Heron) از هایائو میازاکی صداپیشگی کرده است.

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها