سردبیر ماهنامه پیام زن:

زیبایی زنان «قطع فوری» در نجابت است

- 1 دقیقه مطالعه

یک فعال رسانه‌ای معتقدست فیلم «قطع فوری» که پرسوناژهای زنانه زیادی دارد و قصه و کارگردان احوال مختلفی از زنان این سرزمین را به تصویر می‌کشند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، فائقه‌سادات میرصمدی سردبیر ماهنامه پیام زن، مستندساز و نویسنده کتاب‌ «جنگ خوب» درباره فیلم سینمایی «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی که در فیلم‌نت به اکران آنلاین نوروزی درآمده است، اینگونه نوشت: «قطع فوری» یک فیلم نجیب است؛ فیلمی که پرسوناژهای زنانه زیادی دارد و قصه و کارگردان احوال مختلفی از زنان این سرزمین را به تصویر می‌کشند. زن تنها جامانده در عشقی قدیمی، زن باردار، زنی امروزی که سگ‌اش را گم کرده، زنی که در آستانه جدایی‌ست، زنی در آستانه آشنایی و ازدواج. همه چیز برای خارج شدن از اصول اخلاقی مهیاست اما کارگردان فقط قصه‌‌ی این زن‌ها را روایت می‌کند و زیبایی در زنانگی است نه لوندی یا عشق‌های مثلثی.

مریم بحرالعلومی سینمای نجیبی دارد، در زمانه‌ای که قدرت زنان در موتورسواری، دروغ یا دور زدن شوهر به تصویر کشیده می‌شود.  این فیلم، آخرین فیلم علی انصاریان است و او شخصیت مردی شوخ طبع و‌ خانواده‌دار به نام مجید را بازی می‌کند که دیالوگ‌های عجیبی درباره مرگ دارد.

فیلم قطع فوری را در بخش سینما آنلاین فیلم نت تماشا کنید

برچسب‌ها: اکران آنلاین،برگزیده،تیتر یک،سینما آنلاین،قطع فوری
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها