ساخت مجموعه‌ای از «مرد عنکبوتی نوآر» با بازی نیکلاس کیج

- 2 دقیقه مطالعه
مجموعه‌ای از دنیای «مرد عنکبوتی نوآر» با بازی نیکلاس کیج ساخته خواهد شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از سوپرهیرو هایپ، نیکلاس کیج، بازیگر تئاتر و سینما و صداپیشه شخصیت مرد عنکبوتی نوآر در «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse)، برای ایفای نقش در سری جدید و سریال مرد عنکبوتی نوآر باز خواهد گشت.

اخیرا عکس‌هایی از کیج در پشت صحنه‌ و محل فیلمبرداری که در در ۲ اکتبر ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۱۱ مهر) و در لس آنجلس به ثبت رسیده است، در فضای مجازی دست به دست شده است و این موضوع نشان دهنده آن است که پس از موفقیت این فیلم انیمیشن، فیلمبرداری این سریال آغاز شده است و این بازیگر قرار است تا در این سریال ابرقهرمانه و در یک لایو اکشن جدید از مرد عنکبوتی نوآر، به عنوان پیتر پارکر حضور داشته باشد و از این رو سازندگان این سریال، قصد دارند تا با نمایش مرد عنکبوتی نوآر تصویری تاریک‌تر و با الهام از سبک سینمایی نوآر از دنیای مرد عنکبوتی را ارائه دهد.

طبق گزارش‌ها، فیلمبرداری مرد عنکبوتی نوآر در ماه آگوست ۲۰۲۴ آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود که فیلمبرداری این سریال تا ماه فوریه ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت و هری برادبیر برنده جایزه امی و کارگردان سریال «فلیبگ» (Fleabag) ۲ قسمت ابتدایی این سریال را کارگردانی خواهد کرد؛ این سریال همچنین از ۸ قسمت تشکیل شده است و با تکیه بر مضامینی تیره‌تر و عناصر کلاسیک سینمایی ساخته خواهد شد و این اولین مجموعه تلویزیونی از دنیای گسترش یافته مرد عنکبوتی خواهد بود.

همچنین طبق خلاصه رسمی که از سریال منتشر شده است؛ داستان مرد عنکبوتی نوآر در دهه ۳۰ میلادی و در نیویورک اتفاق می‌افتد، جایی که یک محقق خصوصی و سالخورده همچنان با گذشته خود به عنوان تنها ابرقهرمان شهر درگیر است و دست و پنجه نرم می‌کند.

این سریال به سفارش آمازون پرایم ویدیو ساخته خواهد شد و همچنین گفته می‌شود که علاوه بر نیکلاس کیج بازیگرانی نظیر برندن گلیسون، لی جون لی و لامورن موریس نیز در این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد.

همچنین فیل لرد، در کنار کریستوفر میلر و ایمی پاسکال که پیش از این به عنوان تهیه‌کنندگان انیمیشن «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» حضور داشتند، اکنون نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال فعالیت خواهند کرد.

طبق گفته‌ها انتظار می‌رود که این مجموعه در سال ۲۰۲۵ در ایالات متحده و در سطح جهانی توسط آمازون پرایم ویدیو پخش شود.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای مجموعه فیلم های مرد عنکبوتی در فیلم نت

تماشای انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها