برنامه آینده پنه‌لوپه کروز مشخص شد

ستاره اسپانیایی در «روزی که رهایم کردی»

- 1 دقیقه مطالعه

پنه لوپه کروز در فیلم «روزی که رهایم کردی» به کارگردانی ایزابلا کوشت نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، پنه‌لوپه کروز که به تازگی فیلم «فراری» (Ferrari) مایکل مان را در جشواره ونیز داشته و نقدهای مثبتی دریافت کرده، در اقتباس سینمایی از رمان «روزی که رهایم کردی» (Days of Abandonment) «النا فرانته» به کارگردانی ایزابلا کوشت اسپانیایی نقش‌آفرینی می‌کند.

داستان رمان فرانته درباره زنی ایتالیایی به نام اولگا است که همسرش پس از ۱۵ سال زندگی مشترک او را به خاطر زنی دیگر ترک می‌کند. نشریه ورایتی گزارش داده است که اقتباس سینمایی داستانی در آمریکا روایت می‌کند و فیلمنامه آن را لورنس کوریا نوشته است.

روبرتو فائنزا از «روزی که رهایم کردی» یک فیلم بلند به نام «عشق پردردسر» (Troubling Love) ساخته است. رمان «دختر گمشده» (The Lost Daughter) فرانته نیز با کارگردانی مگی جیلنهال و بازی الیویا کولمن به یک فیلم بلند تبدیل شد در حالی که شبکه اچ‌بی‌او در سال ۲۰۱۸ سریال «دوست نابغه من» (My Brilliant Friend) را بر اساس رمانی به همین نام بر اساس رمان فرانته پخش کرد. از رمان «روزی که رهایم کردی» قرار بود اقتباسی تلویزیونی با بازی ناتالی پورتمن ساخته شود اما این بازیگر اوت سال ۲۰۲۱ از این پروژه جدا شد.

کوشت اخیراً «یک عشق» (Un Amor) و «زندگی من بدون من» (My Life Without Me) را کارگردانی کرده است.

منبع و ترجمه: سایت ۳۰نما

 

برچسب‌ها: برگزیده،پنه لوپه کروز،جشنواره فیلم ونیز،فراری،مایکل مان
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها