احتمال تاخیر در پخش فصل‌های جدید «آخرین بازمانده از ما» و «سرخوشی»

سرنوشت نامعلوم دو سریال محبوب

- 2 دقیقه مطالعه

اعتصاب نویسندگان هالیوود ممکن است پخش سریال‌های محبوب شبکه HBO را بیش از تخمین اولیه با تاخیر مواجه کند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ددلاین، انتظار طرفداران سریال‌هایی همچون «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) و «سرخوشی» (Euphoria) برای تماشای فصل‌های بعدی این مجموعه‌ها ممکن است طولانی‌تر از چیزی شود که پیش از این اعلام شده بود.

در مورد سریال «آخرین بازمانده از ما» که پخش فصل اول آن با استقبال چشمگیر مخاطبان روبه‌رو شد، پیش از این اعلام شده بود که فصل دوم این سریال در بهترین حالت اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد. اما رسیدن به این هدف بستگی به نحوه اجرای اعتصاب اعضای انجمن نویسندگان آمریکا در ماه‌های آینده دارد. فرانچسکا اورسی از شبکه HBO در گفت‌وگو با ددلاین خاطرنشان کرده که همه‌چیز در حال حاضر در حال پیشروی است. این در حالی است که نویسندگان همچنان به مبارزه با استودیوها و پخش‌کننده‌ها برای رسیدن به دستمزدی منصفانه ادامه می‌دهند.

اورسی توضیح داد: «ما به‌دنبال پخش «آخرین بازمانده از ما» در سال ۲۰۲۵ بودیم و در مورد مجموعه «نیلوفر سفید» (The White Lotus) به سال ۲۰۲۴ فکر می‌کردیم، اما پرسش‌هایی در مورد زمان‌بندی اعتصاب نویسندگان وجود دارد.»

فرانچسکا اورسی ادامه داد: «درحالی‌که در این لحظه همه چیز به هم ریخته است، امیدوارم که بتوانیم زودتر به توافق برسیم. در غیر این صورت، باید ارزیابی کنیم که چه برنامه‌ای را برای سال ۲۰۲۴ خواهیم داشت و چه برنامه‌هایی در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد. در این مرحله، برنامه‌هایی که در پی پخش آن‌ها هستم، در صورتی‌که اعتصاب شش الی نُه ماه طول بکشد، لزوما آماده نخواهند شد. بنابراین بله، این پرسش بزرگی برای ماست، اما فکر می‌کنم در ادامه از این جاده عبور خواهیم کرد.»

داستان سریال «آخرین بازمانده از ما» بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن اتفاق می‌افتد. جوئل، بازمانده این نابودی، استخدام می‌شود تا الی، یک دختر ۱۴ ساله را از منطقه قرنطینه خارج کند. کاری که به‌عنوان یک عملیات کوچک شروع می‌شود، به‌زودی به یک سفر بی‌رحمانه و خشن تبدیل می‌شود چراکه آن دو باید سراسر ایالات متحده را طی کنند و برای بقا به یکدیگر وابسته هستند.

پدرو پاسکال و بلا رمزی در فصل اول «آخرین بازمانده از ما» به‌ترتیب نقش جوئل و الی را ایفا کرده‌اند.

کریگ مازین («چرنوبیل») این سریال را برای HBO توسعه داده است.

اما در مورد دیگر سریال‌های مهم HBO هم وضعیت همین‌قدر مبهم است. به‌نظر می‌رسد که فاصله بین فصل‌های دوم و سوم «سرخوشی» از فاصله فصول اول و دوم طولانی‌تر خواهد بود. با توجه به اعتصاب نویسندگان، تعهد سام لوینسون (خالق سریال «سرخوشی») برای کار در سریال The Idol و برنامه شلوغ زندایا (ستاره این مجموعه) به‌نظر می‌رسد فصل سوم «سرخوشی» (که پخش فصل دوم آن سال ۲۰۲۲ انجام شد) تا سال ۲۰۲۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار نخواهد گرفت.

از سوی دیگر اگرچه فصل دوم اسپین‌آف سریال «بازی تاج و تخت» با عنوان «خاندان اژدها» (House of the Dragon) به امید نمایش در تابستان سال ۲۰۲۴ در حال فیلمبرداری است، اما جورج آر. آر. مارتین اعلام کرده است که دیگر پیش‌درآمد او بر «بازی تاج و تخت» با عنوان «شوالیه هفت پادشاهی» در مرحله نگارش فیلمنامه متوقف شده است.

 

برچسب‌ها: HBO،آخرین بازمانده از ما،بازی تاج و تخت،خاندان اژدها،سرخوشی،سریال 2023
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها