مجموعه کنجکاوی‌برانگیز «کلایدسکوپ» را می‌توانید در فیلم‌نت تماشا کنید

سریال جالبی که ترتیب قسمتی ندارد

- 2 دقیقه مطالعه

کمپانی «نتفلیکس» در ابتدای سال نو میلادی با پخش سریال «کلایدسکوپ» مخاطبانش را شگفت‌زده کرد. این سریال ترتیب قسمتی ندارد و مخاطب از هر قسمتی که ‌بخواهد می‌تواند این سریال شروع و براساس هر نظمی که خودش تمایل دارد دیگر قسمت‌های آن را تماشا کند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، «نتفلیکس» همزمان با شروع سال نو میلادی مخاطبانش را با پخش سریال «کلایدسکوپ» غافلگیر کرد. این سریال که به تازگی بر روی پلتفرم‌های داخلی هم عرضه شده دارای یک ویژگی منحصر به فرد است؛ اینکه روایتگر یک داستان دنباله‌دار است اما ترتیب قسمتی ندارد و مخاطب از هر جایی که دوست داشته باشد می‌تواند آن را شروع کند و قسمت‌های بعدی‌اش را بر اساس خواسته خودش انتخاب کند و به تماشا بنشیند.

این سریال داستان یک سارق کارکشته است که همراه با گروهش قصد دارد ۷ میلیارد دلار از گاوصندوق یک بانک فوق‌امنیتی در منهتن سرقت کند؛گاوصندوقی که تحت حفاظت قدرتمندترین تیم امنیتی جهان قرار دارد. این در حالی است که شهر نیز با یک فاجعه طبیعی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

هر قسمت این سریال به یک رنگ نامگذاری شده است که در واقع راهنمای مخاطب برای تماشای این سریال است. مثلاً رنگ «زرد» به روایت اتفاقات داستان شش ماه قبل از وقوع سرقت می‌پردازد، یا رنگ «قرمز» اتفاقات صبح بعد از روز سرقت را روایت می‌کند.

«اریک گارسیا»، رمان‌نویس، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی، خالق سریال «کلایدسکوپ» است. گارسیا در کنار گرت لرنر، کیت بارنو، کالن ایگن، نینگ ژو، ایوان اندیکت و جاش استودارد، فیلمنامه قسمت‌های مختلف کلایدسکوپ را به نگارش درآورده‌اند. ژوزه پادیلا، اوراردو گوت، میرزی الماس و رابرت تاونزند، کارگردانی اپیزودهای مختلف سریال را به عهده داشته‌اند.

سریال کلایدسکوپ روز اول سال نو، یک ژانویه ۲۰۲۳، از طریق نتفلیکس منتشر شد. فیلمبرداری این سریال مهیج سپتامبر ۲۰۲۱ در استودیوی نتفلیکس در بوشوک در بروکلین شروع شد و تولید آن مارس ۲۰۲۲ به پایان رسید.

سریال مهیج «کلایدسکوپ» را می‌توانید از طریق این لینک در فیلم‌نت تماشا کنید.

منبعفیلم‌نیوز

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر،برگزیده،فیلم نت،کلایدسکوپ
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها