سعید خانی در گفتگو با برنامه «استودیو هشت»

سریال‌های کمدی کمتر دیده می‌شوند

- 2 دقیقه مطالعه

سعید خانی تهیه کننده و پخش کننده نام آشنای سینمای ایران که تا چندی پیش سریال «سیاه چاله» به تهیه کنندگی او و کارگردانی حسین نمازی از پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد، در گفتگویی رادیویی به سوالاتی درباره این سریال پاسخ داد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، سعید خانی تهیه‌کننده سریال «سیاه چاله» با حضور در برنامه رادیویی «استودیو هشت» که از رادیو نمایش پخش می‌شود به پرسش هایی در مورد ساخت سریال «سیاه چاله»، استقبال از ژانر کمدی در پلتفرم‌ها و قانون کپی رایت در ایران پاسخ داد.

تهیه کننده سریال «سیاه چاله» در ابتدا  از نحوه شکل گیری این سریال گفت: بعد از سریال «حرفه ای» به کارگردانی مصطفی تقی زاده احساس کردم باید یک سریال کمدی بسازم، این متن توسط دو نویسنده جوان که کار اولشان بود به دست من رسید، وقتی فیلمنامه را مطالعه کردم احساس کردم موقعیت‌های خوبی در این داستان وجود دارد و اساسا کانسپت نفت که اقتصاد ایران متکی به آن است می تواند سوژه جالبی باشد.

خانی در ادامه از علت استقبال نشدن از آثار کمدی در پلتفرم‌ها برخلاف سینما گفت: در سطح جهانی هم تقریبا اینگونه است، اصولا در پلتفرم‌ها و شبکه نمایش خانگی کارهای ملودرام، معمایی و حتی ترسناک با اقبال بیشتری رو به رو می شوند زیرا دارای یک تعلیق هستند و همین عامل بیننده را تشنه قسمت بعد نگه می دارد در حالی که ژانر کمدی از این ویژگی برخوردار نیست.

تهیه کننده «لونه زنبور» و «دوزیست» در پایان از مشکلات قانون کپی رایت در ایران گفت: یک واقعیت بدیهی وجود دارد که سریال‌ها و محصولات سینمایی ما بیشتر در بازار قاچاق دیده می شود و تهیه کنندگان و پلتفرم ها به دلیل نبود قانون کپی رایت در ایران ضررهای هنگفتی را متحمل می شوند.

سریال «سیاه چاله» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید خانی و با بازی ژاله صامتی، حسن پورشیرازی، الناز حبیبی و مهران احمدی در ژانر کمدی و در یازده قسمت تولید شده است.

برچسب‌ها: تیتر یک،حسین نمازی،ژاله صامتی،سعید خانی،سیاه چاله،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها