با حضور دوباره مریل استریپ

سومین فیلم مجموعه موزیکال «ماما میا!» ساخته می‌شود

- 2 دقیقه مطالعه
پس از گذشت ۶ سال از اکران دومین سری از مجموعه موزیکال «ماما میا!» اکنون سومین فیلم این مجموعه در دست ساخت قرار گرفت.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، با گذشت ۶ سال پس از موفقیت چشمگیر «ماما میا! دوباره شروع می‌کنیم» (Mamma Mia! Here We Go Again) که در راستای فیلم «ماما میا!» ((Mamma Mia! ساخته شده بود، اکنون نیز گفته می‌شود که قسمت سوم این مجموعه در دست ساخت قرار گرفته است. کریستین بارانسکی، بازیگر مشهور آمریکایی، که نقش «تانیا» را در این فیلم ایفا کرده بود، این خبر را در مصاحبه با هالیوود ریپورتر عنوان کرد.

همچنین این بازیگر در حالی که به باقی سوالات خبرنگاران درباره جزئیات این فیلم را پاسخی نداد، گفت: «تهیه‌کننده این اثر کل برنامه را برای من تعریف کرده است».

مریل استریپ، بازیگر و ستاره هالیوودی، نیز در ماه گذشته به خبرگزاری ددلاین گفته بود که «آماده است تا نقش خود را دوباره بازی کند»، به نظر می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند مانع ساخت و ادامه مجموعه «ماما میا!» (Mamma Mia) شود! البته لازم به ذکر است که خود یونیورسال نیز به نوبه خود مایل است تا این سه‌گانه را به واقعیت تبدیل کند.

همچنین آن چه که هم‌اکنون مورد توجه خبرگزاری‌ها قرار گرفته است، وجود این نکته است که جودی کرایمر، تهیه‌کننده ۲ فیلم اول، در حال حاضر در لندن به سر می‌برد و روی دنباله‌ای که طرفداران این مجموعه موزیکال، مدت‌ها در انتظارش هستند، کار می‌کند. به نظر می‌رسد که جودی کرایمر مصمم است تا کل بازیگران را بار دیگر برای یک بازگشت تماشایی گرد هم بیاورد.

گفتنی است که فیلم «ماما میا!» (Mamma Mia!) محصول سال ۲۰۰۸ با اقتباس از یک نمایش موزیکال بریتانیایی با همین نام و فیلم اصلی این مجموعه موزیکال، که از رابطه درهم آمیخته بین شخصیت‌های سوفی (با بازی آماندا سیفرید) و مادرش دونا (با بازی مریل استریپ) پرده‌برداری می‌کرد، با فروش ۶۰۹ میلیون دلاری‌‍‌اش در سراسر جهان، به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد؛ موفقیتی که جهانی بود و پس از آن یعنی حدود ۱۰ سال بعد از انتشار اولین سری از این مجموعه، یک دنباله دیگر با نام «ماما میا! دوباره شروع می‌کنیم» (Mamma Mia! Here we go again) اکران شد؛ فیلم دوم این مجموعه نیز با فروش ۴۰۲ میلیون دلاری بسیاری از رکوردها را شکست و یک موفقیت جدید برای سازندگان این اثر بود.

در مورد اینکه آیا سومین سری از این مجموعه موزیکال، شامل آهنگ‌های منتشرنشده و قدیمی از گروه سوئدی «آبا» (ABBA) خواهد بود یا نه، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و تاکنون باقی عوامل این مجموعه جزئیات خاصی را در این باره ارائه نداده‌اند، اما با این وجود احتمال استفاده از آثار و حضور دوباره این گروه در این فیلم همچنان وجود دارد و همین احتمال به یک دلیلی برای امیدواری طرفداران این مجموعه و گروه تبدیل شده است.

گفته می‌شود که پیش‌تر از این کرایمر، در سال ۲۰۲۰، تمایل خود را برای گنجاندن و استفاده از قطعات موسیقی جدید در فیلم ابراز کرد، اگرچه بیماری همه گیر کرونا مانع توسعه این پروژه شد.
ترجمه: پریسا مقیلان

مجموعه آثار سینمای جهان را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها