شارلیز ترون درباره «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» چه می‌گوید؟

- 2 دقیقه مطالعه
شارلیز ترون فیلم «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» را زیبا توصیف کرد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر٬ شارلیز ترون به تازگی نظرش را درباره فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه بیان کرد و آن را فیلمی زیبا خواند. او همچنین گفت با آنا تیلور جوی درباره فیلم صحبت نکرده است، اما واقعا تلاش کرده‌اند با هم ارتباط برقرار کنند.

شارلیز ترون این سخنان را روز گذشته دربرنامه سالانه‌ای که پروژه شارلیز ترون آفریقا نام دارد، بیان کرد. «فیوریوسا» در اواخر ماه می اکران شد و پیش‌درآمد فیلم مکس دیوانه: جاده خشم است که در سال ۲۰۱۵ اکران شد. ترون در این فیلم به کارگردانی جرج میلر در کنار تام هاردی بازی کرده بود.

آنا تیلور جوی در فیلم جدید که باز هم میلر کارگردانی آن را به‌عهده داشته است٬ نقش زندگی اولیه جنگجویی را به تصویر می‌کشد که ترون پیش از این بازی کرده بود.

ترون همچنین گفت: این فیلم شگفت‌انگیز است٬ فیلم زیبایی است. او در جواب این پرسش که آیا با آنا تیلور جوی صحبت کرده‌ است، گفت: نه، ما سعی کردیم با هم ارتباط برقرار کنیم. ما مدام یکدیگر را می‌دیدیم در جاهایی که وقت نداشتیم صحبت کنیم و دائما می‌گفتیم بیا دور هم جمع شویم و بعد همه چیز فراموش می‌شد.

در حال حاضر بیشتر تمرکز این بازیگر بر سازمانی است که در سال ۲۰۰۷ برای حمایت از سلامت و ایمنی جوانان آفریقای جنوبی راه‌اندازی کرد. سازمان این بازیگر که خود متولد آفریقای جنوبی است٬ تا کنون حدود ۴ میلیون جوان را در آفریقای جنوبی تخت آموزش قرار داده است. او همچنین با نگاهی به ۱۷ سال تاسیس این سازمان گفت: شما در یک شب همه چیز را تغییر نمی‌دهید. او همچنین درباره مشکلاتی که سازمانش با آن روبه‌رو بود صحبت کرد.

این مراسم در استدیو یونیورسال برگزار شد که اکران فیلم جدید «گردبادها» را جشن می‌گرفت.

شارلیز ترون در حال حاضر در تیم تهیه‌کنندگان پنج پروژه سینمایی حضور دارد و در سه فیلم از میان آنها نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های شارلیز ترون را در فیلم نت ببینید

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،شارلیز ترون،مد مکس،مکس دیوانه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها