جدیدترین اخبار از Nobody2

شارون استون همکار «هیچکس» شد

- 1 دقیقه مطالعه
شارون استون در فیلم «هیچکس ۲» (Nobody 2) با باب ادنکیرک همبازی می‌شود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، شارون استون در دومین قسمت فیلم «هیچکس» (Nobody) در نقش مقابل باب ادنکیرک بازی می‌کند.

اودنکیرک در فیلم «هیچکس ۲»، مانند اولین قسمت این فیلم، نقش یک مرد خانواده را بازی می‌کند که دور از اطلاع همسرش، مامور مخفی دولت است و باز هم قرار است با چالش‌هایی روبه‌رو شود که مساله مرگ و زندگی است.

تیمو تیاهانتو کارگردان اهل اندونزی که پیش از این فیلم «شاید شیطان شما را ببرد» را کارگردانی کرده است، ساخت این فیلم را برعهده دارد. باب ادنکیرک نیز علاوه بر جلوی دوربین، در تیم نویسندگان و تهیه‌کنندگان نیز حضور دارد و فیلم در کمپانی یونیورسال ساخته می‌شود. این کمپانی تاریخ ۱۵ آگوست (۱۵ مرداد) را برای اکران «هیچکس ۲» درنظر گرفته است.

فیلم «هیچکس» با بودجه‌ ۱۶ میلیون دلاری ساخته شد و با وجود همه‌گیری کرونا بیش از ۵۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. شارون استون که در کنار بازیگری به کارهای بشردوستانه نیز مشغول است، پس از بازی در دو سریال، حالا به دنیای سینما بازگشته است.

باب ادنکیرک نیز که برای بازی در نقش یک وکیل به نام ساول گودمن ابتدا در سریال «بریکینگ بد» و سپس «بهتره با سال تماس بگیری» به شهرت رسید، علاوه بر این فیلم در حال حاضر در دو پروژه سینمایی دیگر نیز حضور دارد.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های باب ادنکیرک را در فیلم‌نت ببینید

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،باب ادنکیرک،شارون استون،هیچکس،هیچکس 2
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها