بعد از گیشه 20 میلیارد تومانی در سالن‌های سینما؛

عرضه اختصاصی «دوزیست» در فیلم‌نت

- 1 دقیقه مطالعه

با پایان اکران عمومی فیلم «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، این فیلم پرفروش سال ۱۴۰۱ توسط پلتفرم فیلم‌نت در دسترس سینمادوستان قرار گرفت.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، فیلم «دوزیست» توسط پلتفرم فیلم‌نت وارد شبکه نمایش خانگی شد.

«دوزیست» چهارمین فیلم سینمایی برزو نیک‌نژاد بعد از فیلم‌های «ناخواسته»، «زاپاس» و «لونه زنبور» است و داستان پسری به نام عطا را روایت می‌کند که با پدرش در جنوب شهر زندگی می‌کند. همسایه عطا با معرفی دختری به او می‌خواهد که به مدت چند روز به او اجازه ماندن در خانه‌شان را بدهد و این شروع دردسرهای عطاست.

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، پژمان جمشیدی، سعید پورصمیمی، ستاره پسیانی، الهام اخوان، مجید نوروزی و مانی حقیقی از جمله بازیگرانی هستند که در «دوزیست» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نمایش «دوزیست» در سی‌وهشتمین دوره جشنواره فجر با استقبال مخاطبان مواجه شد اما مواجه شدن با شرایط پس از شیوع کرونا باعث تاخیر در نمایش عمومی این فیلم شد. چهارمین ساخته سینمایی نیک‌نژاد سرانجام از ۲۰ مرداد امسال اکران و با فروشی معادل ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به یکی از آثار پرفروش سال ۱۴۰۱ تبدیل شد.

فیلم «دوزیست» به‌طور مستقیم و بدون اکران آنلاین وارد شبکه نمایش خانگی شده است. فیلم‌نت برای حمایت از مخاطبان خود تصمیم گرفته است عرضه فیلم را به‌شکلی انجام دهد که مشترکین این پلتفرم بتوانند بدون دادن هزینه جداگانه و در قالب اشتراک خود به تماشای این فیلم بنشینند.

این اقدام بخشی از طرح «ارایه اولین‌بار آثار سینمایی در شبکه نمایش خانگی بدون هزینه مضاعف و در قالب اشتراک» در پلتفرم فیلم‌نت است و در آینده آثار دیگری نیز به این طریق توسط این پلتفرم عرضه خواهند شد.

فیلم «دوزیست» را می‌توانید در این آدرس تماشا کنید.

 

برچسب‌ها: تیتر یک،دوزیست،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها