خبری که خیلی زود تکذیب شد

علیمردانی:‌دروغ می‌گویند‌ در‌ «شب‌های‌مافیا» نیستم

- 1 دقیقه مطالعه

محمد رضا علیمردانی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود همکاری با فصل جدید رئالیتی‌‌شو «شب‌های مافیا» را تکذیب کرد و گفت که هیچ گونه همکاری با فصل جدید این پروژه ندارد.

به‌ گزارش فیلم‌‌نت‌نیوز، اواخر هفته گذشته خبری در رسانه‌های مجازی منتشر شد که فصل جدید رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا» با حضور تیم جدید تولید متشکل از سینا دوراندیشان به عنوان کارگردان و محمدرضا رضاییان به عنوان تهیه‌کننده در حال تولید است. در این خبر آمده بود که محمدرضا علیمردانی هم به عنوان گرداننده در این فصل از رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا» حضور دارد.

ساعاتی بعد از انتشار این خبر محمد رضا علیمردانی با اشتراک گذاشتن ویدیویی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام حضور خود در فصل جدید «شب‌های مافیا» را تکذیب کرد و گفت: نمیدانم چه کسانی این شایعه را درست کردند که گفتند قرار است من گرداننده سری جدید «شب‌های مافیا» باشم. این خبر دارد بی خودی پخش می‌شود، خالی بندی است و همچین چیزی صحت ندارد.

محمدرضا علیمردانی اولین گرداننده رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا» بود که در آن دوره به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب تولید می‌شد. او همکاری خود را با ابوطالب در فصول دوم و چهارم این رئالیتی شو ادامه داد. در فصل سوم کامبیز دیرباز این وظیفه را برعهده گرفت . علیمردانی در حال حاضر به عنوان گرداننده رئالیتی‌شو «ناتو» را از پلتفرم فیلمنت در حال پخش دارد.

منبع: فیلم‌نیوز

برچسب‌ها: جواد رضویان،شب های مافیا،محمدرضا علیمردانی،ناتو
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها