عوامل «فارست گامپ» در یک فیلم جدید

- 1 دقیقه مطالعه
رابرت زمکیس «اینجا» را با حضور تام هنکس و رابین رایت می‌سازد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، تاریخ اکران فیلم سینمایی «اینجا» (Here) به کارگردانی رابرت زمکیس با بازی تام هنکس مشخص شد.

فیلم «اینجا» ابتدا قرار بود در ۱۵ نوامبر اکران انحصاری در لس‌انجلس و نیویورک داشته باشد و بعد از آن در ۲۷ نوامبر اکران سراسری خود را آغاز کند، اما حالا تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) برای اکران سراسری آن درنظر گرفته شده است.

«اینجا» که همکاری دوباره این کارگردان با تام هنکس است، داستان چند خانواده و محل زندگی آنهاست، فیلم در میان چند نسل سفر می‌کند و تجربه انسانی را در ناب‌ترین شکل خود به تصویر می‌کشد و داستانی درباره عشق، از دست دادن، خندیدن و زندگی را روایت می‌کند.

علاوه بر تام هنکس، رابین رایت، کلی رایلی، میشل داکری، پل بتانی و چند چهره دیگر در این فیلم بازی می‌کنند. زمکیس فیلمنامه «اینجا» را به همراه اریک راث براساس رمانی از ریچارد مک‌گوایر نوشته است.

رابرت زمکیس برای کارگردانی فیلم‌های نمادینی مانند «بازگشت به آینده» و «فارست گامپ» و کسب یک جایزه اسکار به شهرت رسید. او در حال حاضر لایو اکشن «پینوکیو» را در حال اکران دارد و پروژه دیگر او، «پادشاه» در حال تولید است.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های تام هنکس و رابرت زمکیس را در فیلم نت ببینید.

جدیدترین اخبار فیلم و سریال سینمای ایران و جهان را در فیلم نت نیوز دنبال کنید.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،تام هنکس،رابرت زمکیس،رابین رایت،فیلم اینجا
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها