فصل پنجم سریال «You»: سرنوشت جو در دستان قانون؟

- 2 دقیقه مطالعه
عکس‌های جدید فصل پنجم سریال «تو» (You) احتمال دستگیری و پایان آزادی جو گلدبرگ را نشان می‌دهند.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از اسکرین رنت، عکس‌های جدید از سکانس‌های فصل پنجم سریال «تو» (You) سرنوشت جو را در مقابل قانون فاش کرده‌اند. در این تصاویر، جو گلدبرگ با دست‌های بسته در کنار دو پلیس دیده می‌شود. او لباس رسمی به تن دارد و احتمال دارد در یک رویداد مهم دستگیر شده باشد. این تصاویر نشان می‌دهند که شاید جو دیگر نتواند از جنایات خود فرار کند.

فصل پنجم سریال «تو» (You) با معرفی شخصیت‌های جدیدی همراه خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به برونته، معشوقه جدید جو، اشاره کرد. با توجه به پایان‌بندی جذاب فصل چهارم، که نشان داد جو با کمک معشوقه فعلی خود، کیت (با بازی شارلوت ریچی)، قدرت و منابع بیشتری پیدا کرده، به نظر می‌رسد که مشکلات جدی در انتظار او باشد.

آیا جو گلدبرگ در فصل پنجم سریال «You» گرفتار می‌شود؟

با توجه به اقتباس سریال از رمان‌های کارولین کپنس و تمایل سریال به نمایش صحنه‌های خیالی، به سختی می‌توان تصور کرد که جنایات جو گلدبرگ در فصل پنجم بی‌مجازات باقی بماند. همه بازیگران اصلی و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال، از جمله پن بدجلی و سارا گمبل، تاکید کرده‌اند که جو شخصیتی نیست که مخاطبان باید برای او دل بسوزانند.

در قسمت‌های آینده، خانواده کیت معرفی خواهند شد. از جمله بازیگران جدید می‌توان به آنا کمپ از سریال «خون حقیقی» (True Blood) و گریفین متیوز از سریال «مهماندار هواپیما» (The Flight Attendant) اشاره کرد که نقش برادران و خواهران کیت را بازی خواهند کرد. همچنین، مدلین بروور از سریال «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) نقش برونته، معشوقه جدید جو، را ایفا خواهد کرد.

بازگشت ۹ شخصیت در فصل پنجم سریال «You»

تیزر فصل پنجم و نهایی سریال «تو» (You) بازگشت چند چهره آشنا را نشان می‌دهد که ممکن است برای جو دردسرساز شوند. تاتی گابریل در نقش ماریان بازمی‌گردد. همچنین، نادیا (با بازی امی-لی هیکمن) که در فصل چهارم توسط جو فریب خورده بود، بازخواهد گشت. جنا اورتگا در نقش الی، که در فصل‌های قبل حضور نداشت، نیز یکی از گزینه‌های بازگشت به شمار می‌رود.

با توجه به این بازگشت‌ها و پیش‌بینی‌ها، ممکن است روزهای آزادی جو به پایان نزدیک باشد.

سریال فیلم وسینما. اخبار سینمای جهان فیلم نت نیوز

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها