«فوفو» به پایان سفرش رسید/ حضور در شبکه خبر

- 2 دقیقه مطالعه

در روز پخش آخرین قسمت سریال «فوفو مسافری از کامادو» شبکه خبر به این سریال کودک و نوجوان پرداخت.

به گزارش فیلم نت نیوز، فصل اول سریال «فوفو مسافری از کامادو» به کارگردانی میثم معراجی و تهیه‌کنندگی حسین بهمنی که از سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت آغاز شده بود به پایان راه پخش رسید و این هفته سه شنبه ۲۵ مهرماه آخرین قسمت آن به طور اختصاصی از فیلم نت پخش می‌شود و به همین منظور شبکه خبر تلویزیون در بخش خبری خود به این سریال پرداخته است.

داستان فصل اول سریال «فوفو مسافری از کامادو» که مجوز پخش خود را از ساترا گرفته است، از جایی شروع شد که موجود عجیب و بامزه ای به نام فوفو توسط نیروهای پلید پادشاه میتا میتا، از سیاره خودش دزدیده می‌شود. فوفو هنگام انتقال به میتا میتا از سفینه به بیرون پرتاب شده، به زمین سقوط می‌کند و از دودکش شومینه خانه‌ای سر در می‌آورد. این آغاز ماجراهای فوفو و آرزوهای عجیب بچه ها روی کره زمین است.

از ویژگی‌های مجموعه این است که هر قسمت با قصه‌ و عنوانی مستقل پیش می‌رفت و همچنین چندین قسمت آن به بزرگان سینمای کودک چون زنده یاد کیومرث پوراحمد، مرضیه برومند، اکبر عبدی، ایرج طهماسب و… تقدیم شد.

جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، بهراد خرازی، پاشا جمالی، رضا شفیعی‌جم، السا فیروزآذر، ستاره حسینی، سارا مقربی، محمدمهراد دادخواه با هنرمندی یدالله شادمانی، مجید افشاری، لاله صبوری و یوسف صیادی از جمله بازیگرانی هستند که در «فوفو مسافری از کامادو» نقش‌آفرینی کرده‌اند. همچنین فربد عشقی، ویهان معراجی و تامارا یکتا بازیگران کودک این سریال هستند.

فیلمنامه «فوفو مسافری از کامادو» را گروهی از نویسندگان شامل سلمان خورشیدی، حسام حیدری، نگین موسوی، کاوه مرحمتی، شیما اسماعیلی و میثم معراجی به سرپرستی سلمان خورشیدی نوشته‌اند. همچنین بازنویسی فیلمنامه این سریال برعهده حسام حیدری و مجید افشاری بوده است.

این سریال در راستای تولید محتوای مناسب برای خانواده ها و همچنین کودک و نوجوان ساخته و پخش شد. توجه به فاکتورهایی که کودک و نوجوان را جذب تماشای یک سریال می کند از جمله طراحی لباس و دکور و همچنین قصه ای فانتزی و تخیلی که ضمن جذابیت بتواند قدرت تخیل بچه ها را تقویت کند از جمله نکاتی بود که در ساخت «فوفو» در نظر گرفته شده است.

«فوفو مسافری از کامادو» در زمان پخش خود با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد و به ویژه والدین معتقد بودند این سریالِ سرگرم‌کننده باعث می‌شود فرزندان‌شان از دیدن آن لذت ببرند.
این سریال که تنها سریال اختصاصی کودک فیلم‌نت در سال ۱۴۰۲ بود در رقابت با دیگر مجموعه‌های در حال پخش فیلم‌نت توانست مخاطبانی فراتر از حد انتظار اولیه کسب کند.

برچسب‌ها: تیتر یک،شبکه خبر،فوفو مسافری از کامادو
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها