فیلم زندگینامه‌ بریتنی اسپیرز در دست ساخت

- 2 دقیقه مطالعه
فیلمی بر اساس کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز با کارگردانی جان ام. چو و تهیه‌کنندگی مارک پلت در دست ساخت است.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، یونیورسال پیکچرز حقوق اقتباس از کتاب پرفروش «زن درون من» نوشته بریتنی اسپیرز را به دست آورده و قرار است با کارگردانی جان ام. چو، کارگردان فیلم «Wicked»، و تهیه‌کنندگی مارک پلت این فیلم را بسازد.

یونیورسال در یک مزایده رقابتی، حقوق این کتاب را که در اکتبر گذشته منتشر شد و بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در ایالات متحده فروش داشته، به دست آورد. این کتاب با صداقت و طنز، مسیر اسپیرز به سوی ستاره شدن در دنیای پاپ، از دوران «Mickey Mouse Club» تا ماجرای پر سر و صدای قیمومیت او را روایت می‌کند. این کتاب به شکلی بی‌پرده به روابطش با جاستین تیمبرلیک و خانواده‌اش پرداخته و طبیعت استثمارگرانه کسانی که سعی در کنترل زندگی او داشتند را فاش می‌کند. نسخه صوتی این کتاب که توسط میشل ویلیامز، بازیگر نامزد جایزه اسکار، با مقدمه‌ای از اسپیرز خوانده شده است، به سریع‌ترین فروش در تاریخ انتشارات سایمون اند شوستر دست یافته است.

یونیورسال سابقه موفقی در تولید فیلم‌های زندگی‌نامه‌ موزیکال دارد، از جمله «مستقیم از کامپتن» (Straight Outta Compton) در سال ۲۰۱۵ که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فروش کرد و «۷ مایل»(۸ Mile) در سال ۲۰۰۲ که ۲۵۰ میلیون دلار درآمد داشت. این استودیو در حال حاضر در حال توسعه فیلم زندگی‌نامه‌ای اسنوپ داگ و همچنین فیلمی الهام‌گرفته از موسیقی پرنس است.

اسپیرز پس از آزادی از قیمومیت در نوامبر ۲۰۲۱، تا حد زیادی از دید عموم خارج شده است. او اوایل امسال اعلام کرد که هرگز به صنعت موسیقی بازنخواهد گشت و به جای آن در حال نوشتن آهنگ‌هایی برای هنرمندان دیگر بوده است.

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها