آرزوی رئیس کمپانی سونی پیکچرز

فیلم سینمایی «آخرین بازمانده از ما»؟

- 1 دقیقه مطالعه

رئیس کمپانی سونی پیکچرز آرزو می‌کند که کاش این کمپانی قدم جلو می‌گذاشت و بازی محبوب «آخرین بازمانده از ما» را به یک فیلم سینمایی تبدیل می‌کرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) یکی از موفق‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۳ تا امروز است – آن‌قدر بزرگ که تام راثمن، رئیس کمپانی سونی پیکچرز انترتینمنت، آرزو می‌کند کاش استودیوی او پا پیش گذاشته بود و این بازی ویدیویی (محصول ۲۰۱۳) را به یک فیلم سینمایی تبدیل می‌کرد. سریال «آخرین بازمانده از ما» بر اساس بازی پلی‌استیشن به همین نام ساخته شده است.

راثمن در پاسخ به سوالی که توسط بیزینس اینسایدر از او پرسیده شد که آیا دوست داشت که «آخرین بازمانده از ما» یک فیلم سینمایی از محصولات سونی باشد، پاسخ مثبت داد و گفت: «اما برای آنها بسیار خوشحالم و فکر می‌کنم روایت آن به‌صورت اپیزودیک بهتر است. من به بهترین شکل [به آنها] حسادت می‌کنم.»

«آخرین بازمانده از ما» با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی در قالب دو نقش اصلی، به بازماندگان یک بیماری همه‌گیر در دنیایی می‌پردازد که در آن قارچ مغزخوار جمعیت انسان را از بین برده است.

هرچند سخنان راثمن ساخت اقتباسی سینمایی از «آخرین بازمانده از ما» توسط کمپانی سونی را عملا رد می‌کند اما، با توجه به موفقیت‌های شگفت‌انگیز سریال «آخرین بازمانده از ما»، هیچ بعید نیست که برخی از دست‌اندرکاران سینما از همین الان به‌فکر ساخت اقتباسی سینمایی از این اثر محبوب افتاده باشند.

برچسب‌ها: آخرین بازمانده از ما،برگزیده
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها