فیلمبرداری زندگینامه مایکل جکسون به پایان رسید

- 1 دقیقه مطالعه
فیلمبرداری «مایکل» به کارگردانی آنتوان فوکوآ به پایان رسید.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از کولایدر، فیلمبرداری فیلم بیوگرافی «مایکل» به کارگردانی آنتوان فوکوآ به پایان رسید. فیلمبرداری این فیلم که به داستان زندگی مایکل جکسون می‌پردازد، از ژانویه آغاز شده بود و حدود ۵ ماه زمان برد.

در فیلم «مایکل» برادرزاده مایکل جکسون، جعفر در کنار کولمن دومینگو، مایلز تلر، نیا لانگ، لورا هریر، کت گراهام، لارنز تیت و جسیکا سولا بازی می‌کند. فیلم زندگی مایکل جکسون از مشهورترین خواننده‌های پاپ را از کودکی تا زمان مرگ دنبال می‌کند. فیلمنامه آن به قلم جان لوگان نوشته شده است که پیش از این فیلمنامه‌های «اسکای‌فال»، «هوانورد» و انیمیشن «رنگو» را نوشته است.

به گفته تهیه‌کننده این فیلم، خانواده جکسون فیلمنامه را تایید کرده اند، گرچه در فیلم تصویری بیگناه از مایکل جکسون نشان داده شده است. او همچنین در این باره گفت درمورد جرم‌های این خواننده هیچ نظری ندارم، او به ما موسیقی فوق العاده ای داد و من مطمئن هستم که این فیلم با آهنگ‌های کلاسیک او پر خواهد شد.

به گفته کارشناسان، فوکوآ می‌دانست که ساخت این فیلم با جنجال همراه خواهد بود به‌ویژه زمانی که به نیمه دوم زندگی او می‌پردازد. او همچنین به دلیل انتخاب جان لوگان به عنوان نویسنده به این فیلم بسیار امیدوار است.

فیلم بیوگرافی «مایکل» قرار است در ۱۸ اپریل ۲۰۲۵ (۳۰ فروردین) در سراسر جهان اکران شود.

مترجم: پریسا ایرانی

فیلم‌های آنتوان فوکوآ را در فیلم نت ببینید.

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،فیلم مایکل،مایکل جکسون
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها