ساعاتی پس از پخش جهانی قسمت جدید «آخرین بازمانده از ما» منتشر شد؛

قسمت دوم سریال محبوب سال در فیلم‌نت

- 1 دقیقه مطالعه

دومین قسمت از سریال محبوب «آخرین بازمانده از ما» به فیلم‌نت آمد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، تنها ساعاتی پس از پخش جهانی، قسمت دوم از سریال «آخرین بازمانده از ما» از طریق پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به مجموعه‌های روز تلویزیونی قرار گرفت. قسمت دوم این سریال پرتماشاگر «مبتلا شده» نام دارد و با زمان ۵۲ دقیقه عرضه شده است.

«آخرین بازمانده از ما» بر اساس یک بازی مشهور پلی‌استیشن به همین نام ساخته شده است. پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، نیک آفرمن و جفری پیرس از بازیگران این مجموعه محسوب می‌شوند. جرمی وب در مقام کارگردان و کریگ مازن در مقام نویسنده و تهیه‌کننده از دیگر چهره‌های مهم این پروژه محسوب می‌شوند. در قسمت اول شاهد این بودیم که بیست سال پس از شیوع یک بیماری قارچی که سیاره زمین را ویران کرد، جوئل و تس، ماموریتی را بر عهده می‌گیرند که می تواند همه چیز را تغییر دهد. حالا در قسمت دوم جوئل، تس و الی در مسیر خود از هتل متروکه و سیل‌زده بوستون عبور می‌کنند تا الی را با گروهی از فایرفلای‌ها رها کنند.

فیلم‌نت نخستین پلتفرم ایرانی بود که قسمت اول این مجموعه را در اختیار مخاطبان خود قرار داد و آن را دوبله کرد. هم‌اکنون می‌توانید قسمت دوم «آخرین بازمانده از ما» را از طریق این لینک در فیلم‌نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: آخرین بازمانده از ما،تیتر یک،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها