«سیتادل»؛ شکست‌خورده یا پروژه‌ای در آستانه موفقیت؟

لطفا به این سریال زمان بدهید!

- 2 دقیقه مطالعه

مدیر بخش سریال‌های درام استودیو آمازون اعتقاد دارد که سریال «سیتادل» به مرور زمان وضعیت بهتری در بازار آمریکا پیدا خواهد کرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، مدیر بخش سریال‌های درام آمازون به آمار نه‌چندان موفق سریال «سیتادل» در آمریکا واکنش نشان داد.

اودتا واتکینز اعتقاد دارد تماشاگر آمریکایی خسته و بی‌میل است و درام پرهزینه «سیتادل» که هنوز وارد رتبه‌بندی هفتگی استریم نیلسن نشده است، همچنان برای رشد نیاز به زمان دارد. لازم به ذکر است که رتبه‌بندی هفتگی استریم نیلسن، فهرست ده اثر پربیننده آمریکا در حوزه‌های مختلف است که به‌صورت هفتگی منتشر می‌شود.

واتکینز در پاسخ به سوال ورایتی در مورد عملکرد ضعیف «سیتادل» در داخل آمریکا در نمایش موفقیت‌آمیز در خارج از کشور، و این‌که چنین آماری برای آمازون پرایم ویدیو اهمیت دارد یا خیر، گفت: «از دیدگاه خلاقانه می‌توانم به شما بگویم که این برای من یک پیروزی است، چون این‌طور در نظر گرفته شد که این سریال توانسته است با جهانیان ارتباط برقرار کند.»

مدیر بخش سریال‌های درام استودیو آمازون اضافه کرد: «این‌طور نیست که هر نمایشی در هر مکان به یک اندازه به موفقیت برسد، اما احساسم این است که همان‌طور که این مجموعه رشد می‌کند، تعداد مخاطبان آن در همه جا، از جمله داخل کشور، رشد خواهد کرد.»

واتکینز معتقد است که در ادامه مخاطب واکنش‌های متفاوتی به این سریال نشان خواهد داد و تاکید کرد که «سیتادل» برای رشد و موفقیت نیاز به زمان دارد.

سریال «سیتادل» علی‌رغم پیش‌فرض‌های بلندپروازانه‌اش، تاکنون نقدهای متفاوتی از منتقدانی دریافت کرده است که در قبال رویکرد فرمول‌بندی‌شده این سریال برای ایجاد یک اثر دنباله‌دار بین‌المللی به سبک «بازی مرکب/ اسکوئید گیم» یا «خانه کاغذی/ مانی هیست» محتاط مانده‌اند. سریال جاسوسی ۱۸۵ میلیون دلاری «سیتادل» با بازی پریانکا چوپرا جوناس و ریچارد مدن، هفته گذشته برای سومین هفته متوالی جایی در رتبه‌بندی هفتگی استریم نیلسن نداشت.

این انتظار وجود داشت که تثبیت جایگاه «سیتادل» در فهرست ده اثر استریم پربیننده نیلسن به زمان احتیاج داشته باشد. بخشی از این انتظار به‌خاطر اولویت‌بندی آمازون در بازاریابی بین‌المللی است. اسپین‌آف‌هایی برای این مجموعه در حال حاضر برای هند و ایتالیا در نظر گرفته شده‌اند و واتکینز به یک اسپین‌آف مکزیکی در راه نیز اشاره کرد. با توجه به این‌که آمار نیلسن تنها مخاطب ایالات متحده را در نظر می‌گیرد، بینندگان کشورهای دیگر را به حساب نمی‌آورد. با این وجود ناکامی «سیتادل» در قرار گرفتن در فهرست نیلسن نشان می‌دهد که این سریال نتوانسته است آن‌طور که پروژه‌های دنباله‌دار با بودجه‌های مشابه معمولا مخاطب هدف را جلب می‌کنند، توجه مخاطبان آمریکایی را به دست بیاورد.

سریال «سیتادل» ماجرای یک آژانس جاسوسی بین‌المللی را دنبال می‌کند که عوامل آن باید از مخفیگاه بیرون بیایند تا یک سندیکای جنایتکار قدرتمند را نابود کنند. این سریال به‌عنوان یک مجموعه سریال جهانی و به‌هم‌پیوسته در نظر گرفته شده است که قرار است با تولید سریال‌هایی در ایتالیا و هند تکمیل شود.

آمازون پرایم ویدیو اخیرا تایید کرده است که فصل دوم «سیتادل» نیز به کارگردانی جو روسو ساخته خواهد شد.

فصل اول «سیتادل» را می‌توانید در ۶ قسمت و با مراجعه به این لینک، با زیرنویس فارسی در فیلم‌نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: برگزیده،پریانکا چوپرا،سریال 2023،سیتادل
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها