قسمت چهارم «آخرین بازمانده از ما» به فیلم‌نت آمد

«لطفا دستم را بگیر»

- 1 دقیقه مطالعه

چهارمین قسمت از سریال موفق «آخرین بازمانده از ما» در فیلم‌نت منتشر شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، تنها ساعاتی پس از پخش جهانی، پلتفرم فیلم‌نت قسمت چهارم سریال مهم و موفق «آخرین بازمانده از ما» (محصول شبکه HBO) را عرضه کرد.

سریال «آخرین بازمانده از ما»، داستان جوئل و الی است، زوجی که به سختی یکدیگر را پیدا کرده‌اند و حالا مجبور می‌شوند شرایط وحشیانه و حضور قاتلان بی‌رحم را در سراسر آمریکا پس از یک بیماری واگیردار، تحمل کنند.

قسمت چهارم این سریال با عنوان «لطفا دستم را بگیر» هم‌اکنون در پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به این مجموعه دیدنی قرار گرفته است. در خلاصه داستان این قسمت چنین آمده است: «پس از اینکه جوئل و الی از محدوده بیل و فرانک خارج می‌شوند، با چیزی مواجه می‌شوند که حتی مرگبارتر از افراد آلوده است. جوئل باید به هر قیمتی از الی محافظت کند، مبادا اتفاقی که سال‌ها پیش برای دخترش افتاد را دوباره ببیند.»

پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، نیک آفرمن و جفری پیرس از بازیگران «آخرین بازمانده از ما» محسوب می‌شوند.

فیلم‌نت علاوه بر ارائه «آخرین بازمانده از ما»، اقدام به دوبله اختصاصی این سریال هم کرده است. هم‌اکنون سه قسمت اول «آخرین بازمانده از ما» را می‌توانید با دوبله اختصاصی فیلم‌نت تماشا کنید. قسمت چهارم این سریال هم‌اکنون با زیرنویس فارسی در این لینک در دسترس شما قرار دارد. نسخه دوبله این قسمت هم طی روزهای آینده در فیلم‌نت عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها: آخرین بازمانده از ما،تیتر یک،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها