فصل چهارم سریال Ted Lasso کلید خورد

ماجراهای «تد لاسو» تمامی ندارد!

- 2 دقیقه مطالعه
فصل چهارم سریال «تد لاسو» با بازی هانا وادینگهام، برت گلدستین و جیسون سادیکیز در دست ساخت قرار گرفت.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، پس از گذشت یک سال از پخش فصل سوم سریال «تد لاسو» (Ted Lasso) که گفته می‌شد این فصل پایان راه این اثر است، هم‌اکنون اعلام شد که فصل چهارم این سریال در دست ساخت قرار گرفته است.

داستان این سریال درباره یک مربی فوتبال به نام تد لاسو (با بازی جیسون سادیکیز) است؛ این مربی که تاکنون در یک کالج کوچک در کانزاس مشغول به کار بود، علیرغم اینکه تجربه مربیگری فوتبال را نداشت، هم‌اکنون برای مربیگری یک تیم فوتبال حرفه‌ای در انگلیس استخدام شده است.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره فصل چهارم این سریال منتشر نشده است و از این رو چندان مشخص نیست که چه بازیگرانی برای حضور در فصل چهارم سریال «تد لاسو» نقش‌آفرینی خواهند کرد اما در عین حال نیز گفته‌ها حاکی از آن است که نویسندگان این اثر برای شروع کار دوباره خود دور هم جمع شدند و همچنین گفته می‌شود که سه بازیگر اصلی تیم، یعنی هانا وادینگهام، برت گلدستین و جیسون سادیکیز که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز فعالیت می‌کند، همچنان در فصل جدید این سریال حضور خواهند داشت.

گفتنی است که صحبت از احیای سریال «تد لاسو» و ساخت فصل جدیدی از این اثر، زمانی اوج گرفت که مدیر عامل کمپانی برادران وارنر، از احتمال ادامه این سریال پس از پایان فصل سوم، که سال گذشته پخش شد، گفت.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که فصل چهارم سریال «تد لاسو» در اوایل سال ۲۰۲۵ پخش شود.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای سریال تد لاسو در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها