ستاره پنج دهه سینمای هالیوود از بازیگری خداحافظی کرد

مایکل کین اعلام بازنشستگی کرد

- 2 دقیقه مطالعه

مایکل کین بازیگر برجسته سینمای هالیوود در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده به زودی از دنیای بازیگری کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش فیلم‌‎نت‌نیوز به نقل از ورایتی، مایکل کین در مصاحبه با «تلگراف» می‌گوید پروژه بعدی او «فراری بزرگ» (The Great Escaper) ممکن است آخرین فیلمش باشد. این بازیگر ۹۰ ساله در این فیلم مقابل گلندا جکسون فقید بازی کرده است.کین در نقش یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم به نام برنی جردن ظاهر شده که از خانه سالمندان فرار می‌کند تا در جشن‌های «روز دی» در فرانسه حضور پیدا کند. جکسون که در ماه ژوئن درگذشت نقش آیرین همسر شخصیت کین را بازی کرده است.کین در مصاحبه با «تلگراف» می‌گوید در سال ۲۰۲۰ و پیش از فیلمبرداری «فراری بزرگ» نگران بوده که پاندمی به دوران بازیگری‌اش پایان دهد: خیلی خوشحال بودم که می‌توانم بازی کنم. شخصیت برنی را خیلی دوست داشتم. به نظرم بی‌نظیر است و به زیبایی نوشته شده.او فاش می‌کند که برای جابه‌جایی از عصا کمک می‌گیرد: یک عصای خیلی خوب به من دادند، و توانستم صحنه‌هایی را بازی کنم که نیاز بود حرکت کنم. فقط یک بار بازی می‌کنم و بعد از پا می‌افتم. اما فقط یک برداشت، و تمام. فراموشش کنید.کین می‌گوید پس از هشت دهه بازیگری و در دهمین دهه عمرش به شکلی بازنشسته شده است: حالا ۹۰ ساله‌ام لعنتی، و نمی‌توانم به خوبی راه بروم و چنین مسائلی. به بهترین شکلی که می‌توانستم تصور کنم زندگی کرده‌ام. بهترین همسر ممکن و بهترین خانواده را داشته‌ام. شاید به نظر دیگران بهترین خانواده ممکن نباشد – اما از نظر من بهترین خانواده است.

کین در سال ۲۰۲۱ ادعا کرده بود که «پرفروش‌ترین‌ها» (Best Sellers) آخرین فیلم او خواهد بود اما سپس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد کرد که هنوز بازنشسته نشده است. او پیش‌تر گفته بود که پس از «هری براون» (Harry Brown) در سال ۲۰۰۹ بازنشسته می‌شود اما پس از آن در ۲۵ پروژه سینمایی دیگر نقش‌آفرینی کرد.

منبع: نشریه ورایتی

 

برچسب‌ها: برگزیده،تلقین،شوالیه تاریکی،کریستوفر نولان،مایکل کین
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها