با فیلم «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» آشنا شوید

متحدکردن یک پادشاهی ازهم‌گسیخته

- 2 دقیقه مطالعه

اکشن تاریخی «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» از جمله محصولات سال ۲۰۲۳ است که با دوبله اختصاصی در دسترس کاربران پلتفرم فیلم‌نت قرار گرفته است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، فیلم سینمایی «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» توسط پلتفرم فیلم‌نت دوبله شد.

«آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» فیلمی در ژانرهای درام، اکشن و تاریخی و محصول ۲۰۲۳ کشور انگلستان است که داستان آن در دوره وایکینگ‌ها می‌گذرد. در این فیلم، بعد از مرگ پادشاه ادوارد، اوترد و دوستانش سعی می‌کنند تا پادشاهی از هم پاشیده انگلستان را دوباره متحد کنند.

فیلم «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» دنباله و جمع‌بندی سریال مطرح «آخرین پادشاهی» محسوب می‌شود. «آخرین پادشاهی» سریالی بود که فصل اول آن در سال ۲۰۱۵ از بی بی سی دو پخش شد. برای فصل دوم، نتفلیکس در تولید این سریال مشارکت کرد. در نهایت در سال ۲۰۱۸ این سریال توسط نتفلیکس خریداری شد و تولید آن به‌طور اختصاصی توسط نتلفیکس برای سه فصل ادامه یافت. فیلم «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» نیز در سال ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس منتشر شده است.

ادوارد بزلجت کارگردانی «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» را بر عهده داشته است و بازیگرانی چون مارک راولی، پکا استرانگ، اینگرید گارسیا-یونسون، اگنس برن و الین کاسیدی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

پخش «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» با استقبال فراوان کاربران نتفلیکس مواجه شد. این فیلم در اولین هفته پخش توانست با ۳۵.۵ میلیون ساعت بازدید در رتبه اول ۱۰ عنوان فیلم انگلیسی‌زبان برتر هفتگی نتفلیکس قرار گیرد و در هفته دوم هم با ۲۵.۷ میلیون ساعت تماشا، این رتبه را حفظ کرد.

در وبسایت راتن تومیتوز، ۸۷ درصد از ۱۵ نقد منتشرشده در مورد «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» مثبت است و میانگین امتیازات این فیلم هم امتیاز قابل قبول ۷.۱ از ۱۰ است. منتقدان عموما اعتقاد دارند که تعداد خطوط داستانی «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» برای یک فیلم سینمایی بیش‌ازحد زیاد است اما بزلجت توانسته روند داستان‌گویی را به شکل مناسبی مدیریت کند. همچنین، طبق اشاره منتقدان، ممکن است «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» برای مخاطبانی که سریال «آخرین پادشاهی» را دنبال نکرده‌اند چندان جذاب به‌نظر نرسد اما رویکرد فرهنگی و مذهبی اثر جالب و قابل‌توجه است.

با مراجعه به این لینک می‌توانید به تماشای «آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند» بنشینید.

برچسب‌ها: انتخاب سردبیر،تیتر یک،فیلم نت،فیلم‌های 2023،نتفلیکس
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها