محیا دهقانی از تجربه حضور در «ناتو» می گوید

محیا دهقانی: از رئالیتی‌شوها نترسیم

- 2 دقیقه مطالعه

محیا دهقانی، بازیگر سینما و تلویزبون درباره حضورش در رئالیتی‌شوهایی چون «ارتش سری»، «ناتو» و «ضد» و تاثیر آن بر بازیگری، می‌گوید: حضور در اینگونه برنامه‌ها که بیشتر جنبه سرگرمی دارند لذت‌بخش و جذاب است و نباید از تجربه چنین برنامه‌هایی ترسید.

این بازیگر که با نقش «نجلا» شناخته شد، مدتی است در رئالیتی‌شوهای شبکه نمایش خانگی دیده می شود و معتقد است: یک بازیگر نباید در یک ژانر بماند و این ترس را نداشته باشد که سابقه‌های قبلی‌اش خراب می‌شوند.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز ، محیا دهقانی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره کارهای جدیدش در تلویزیون بعد از تجربه‌ای که در «نجلا ۲» داشت،

این بازیگر که پس از سریال «نجلا» در رئالیتی شوهای «ارتش سری»، «ناتو» و «ضد» حضور پیدا کرد ابتدا درباره اینکه آیا این نگرانی را ندارد که بعد از ایفای نقش خاصش در «نجلا» اکنون با حضورش در رئالیتی شوهای مختلف، به پیشنهادهای کاری اش و ذهنیت مخاطب آسیب بزند، چنین می گوید: الان دیگر نمی‌توانیم کارها را از هم تفکیک کنیم.  زمانی بود به عنوان مثال می‌گفتند سینما، تلویزیون، بازیگر کمدی، بازیگر درام و … اما الان دیگر همه با هم میکس شده‌اند. در مورد رئالیتی‌شوها باید بگویم از وقتی اینگونه برنامه‌ها آمده‌اند انصافا مردم بیشتر سرگرم شده‌اند. پس این خود یک امتیاز مثبت است برای اینکه ما می‌توانیم مخاطبانمان را با اتفاقات ساده، سالم و با هزینه کم سرگرم کنیم تا همراه با خانواده‌هایشان پای تلویزیون بنشینند. به همین خاطر من بُعد مثبت این قضیه را می‌بینم؛ نه اینکه بخواهم اینگونه فکر کنم نقشی را که قبلا بازی کرده ام را خراب کنم. اصلا این نگاه را قبول ندارم.

این بازیگر در پایان‌ از تجربه حضورش در «ناتو» هم می گوید: به نظرم «ناتو» هم نوعی بازی سرگرمی و یک برنامه بامزه‌ای بود. به عنوان تست اولیه «ناتو» اتفاق بدی نبود. درواقع هم جنبه سرگرمی و هم بالا بردن اطلاعات داشت. به نظرم یک دورهمی دوستانه بود.

منبع : ایسنا

برچسب‌ها: برگزیده،فیلم نت،محیا دهقانی،ناتو
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها