ممکن بود رابرت داونی جونیور نقش متفاوتی را در جهان سینمایی مارول ایفا کند

«مرد آهنی» در نقش دکتر دوم

- 1 دقیقه مطالعه

رابرت داونی جونیور ممکن بود نقشی به‌جز مرد آهنی را در جهان سینمایی مارول ایفا کند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ددلاین، در سال‌های اخیر همه ما تصویر مرد آهنی (آیرن من) را با چهره رابرت داونی جونیور به یاد می‌آوریم. این بازیگر کهنه‌کار با بازی در نقش مرد آهنی به یکی شمایل‌های تغییرناپذیر جهان سینمایی مارول تبدیل شده است. با این وجود، زمانی قرار بود او نقش دیگری را در آثار مارول بازی کند.

جان فاورو (کارگردان دو قسمت اول «مرد آهنی») در گفت‌وگویی با کوین فایگی، رئیس مارول، به این اشاره کرد که فایگی و همکارانش زمانی با رابرت داونی جونیور برای بازی در نقش دکتر دوم (Doctor Doom) یا نقشی دیگر ملاقات کرده بودند. نقش ویکتور ون دوم نهایتا توسط جولیان مک‌موهان ایفا شد.

از دید فاورو، انتخاب داونی برای بازی در نقش مرد آهنی همان عاملی بود که باعث شد فیلم به نتیجه مناسبی برسد. به‌گفته فاورو: «او قطعه پازلی بود که همه چیز را به‌کار انداخت. یادم می‌آید با او نشسته بودم و فکر کردم آن جرقه را در چشمانش دارد و آماده است.» کارگردان مجموعه «مرد آهنی» همچنین به این اشاره کرد که داونی جونیور لحن ویژه شخصیت را به‌درستی درک کرد و آن موقع بود که کارها برای فاورو بسیار آسان‌تر شد.

سه فیلم مجموعه «مرد آهنی» به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ اکران شدند. فروش جهانی این مجموعه به بیش از دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید. رابرت داونی جونیور نقش مرد آهنی را در تعدادی از فیلم‌های موفق دیگر جهان سینمایی مارول نیز ایفا کرد.

برچسب‌ها: جهان سینمایی مارول،رابرت داونی جونیور،مارول،مرد آهنی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها