این سریال محبوب را، همزمان با پخش جهانی، در فیلم‌نت ببینید

موفقیت‌های دنباله‌دار «آخرین بازمانده از ما»

- 1 دقیقه مطالعه

موفقیت‌های شگفت‌انگیز مجموعه «آخرین بازمانده از ما» ادامه دارد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، به تازگی اخباری منتشر شده که نشان‌دهنده ادامه موفقیت‌های مجموعه «آخرین بازمانده از ما» (از محصولات شبکه HBO) است.

به تازگی اعلام شده که شبکه HBO این مجموعه تحسین‌شده را برای فصل دوم تمدید کرده است. این در حالی است که تنها دو اپیزود از فصل اول «آخرین بازمانده از ما» پخش شده اما میزان موفقیت این مجموعه به‌اندازه‌ای بوده که خیال مدیران HBO را بابت احتمال بالای ادامه رکوردشکنی‌هایش راحت کرده است.

از سوی دیگر با اعلام آمار مخاطبان اپیزود دوم «آخرین بازمانده از ما» مشخص شد که این قسمت توانسته ۵.۷ میلیون مخاطب داخلی را به خود جذب کند که رشدی ۲۲ درصدی را نسبت به مخاطبان قسمت اول در همین بازه زمانی نشان می‌دهد. این بزرگ‌ترین رشد آمار تعداد بیننده‌های قسمت دوم یکی از محصولات HBO نسبت به قسمت اول در میان تمام محصولات تولیدشده در این شبکه است. این در حالی است که قسمت اول این سریال هم با جذب ۴.۷ میلیون مخاطب در اولین نمایش خود، رکوردشکن شده و عنوان دومین افتتاحیه موفق مجموعه‌های شبکه HBO در ۱۳ سال اخیر را از آن خود کرده بود.

«آخرین بازمانده از ما» یکشنبه هر هفته از طریق شبکه HBO پخش و در کمترین زمان ممکن توسط پلتفرم فیلم‌نت با دوبله اختصاصی در دسترس علاقه‌مندان به مجموعه‌های روز قرار می‌گیرد. دو قسمت اول این مجموعه موفق را هم‌اکنون می‌توانید از طریق این لینک تماشا کنید.

برچسب‌ها: آخرین بازمانده از ما،برگزیده،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها