مینیون‌‎ها افتتاحیه المپیک را نجات دادند+ فیلم

- 1 دقیقه مطالعه
طرفداران دنیای فرنچایز انیمیشن «من نفرت‌انگیز» از حضور ویژه کاراکترهای دوست داشتنی این انیمیشن در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس به وجد آمدند.

به گزارش فيلم‎‌ نت نيوز به نقل از ام‌اس‌ان، المپیک ۲۰۲۴ پاریس با یک مراسم افتتاحیه تاریخی آغاز شد و کشور فرانسه توانست به خوبی از سد تمام مشکلات در راه برگزاری این مراسم عبور کند. در مراسم افتتاحیه بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از کشورهای مختلف دنیا همراه با اجرای موسیقی خیره‌کننده از نمادها و شمایل های موسیقی جهان مانند لیدی گاگا و گروه موسیقی گوژیرا در امتداد رودخانه سن در کشتی های تفریحی عبور کردند.

با وجود این لحظات زیبا، می توان گفت این حضور دیجیتالی غیرمنتظره مینیون‌ها بود که چشم ها را به خود خیره و مراسم را از آن خود کرد و شور ور شوق عجیبی در رسانه های اجتماعی به راه انداخت.

طرفداران فرنچایز سینمایی «من نفرت‌انگیز» و اسپین‌آف این مجموعه یعنی «مینیون‌ها» لحظه‌ای که شخصیت‌های زرد دوست داشتنی این مجموعه به طور غافلگیرکننده در جریان مراسم افتتاحیه ظاهر شدند، بسیار خوشحال شدند و ویدیوی این حضور را که شامل ورزش‌های مختلف رویداد المپیک بود، به صورت گسترده بازنشر کردند.

در اینجا ویدیوی حضور مینیون‌ها در افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ را می توانید تماشا کنید.

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،المپیک،پاریس،فرانسه،من نفرت انگیز،مینیون‌ها
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها