دوبله اختصاصی «مارلو» در فیلم‌نت

نئونوآری در مورد لس‌آنجلس سال ۱۹۳۹

- 1 دقیقه مطالعه

نئونوآر تازه‌ای با محوریت کارآگاه معروف دنیای ادبیات در پلتفرم فیلم‌نت دوبله شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، فیلم سینمایی «مارلو» با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت منتشر شد. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمده و محصول اسپانیا، ایرلند و فرانسه است.

نیل جردن، فیلمساز کهنه‌کاری که سابقه ساخت فیلم‌هایی چون «ما فرشته نیستیم»، «مصاحبه با خون‌آشام» و «مایکل کالینز» را در کارنامه دارد، «مارلو» را کارگردانی کرده است. لیام نیسون، دیانه کروگر، جسیکا لنگ، الن کامینگ، دنی هیوستن، یان هرت، استلا استوکر و فرانسوا آرنو از جمله بازیگران «مارلو» هستند. فیلمنامه این اثر را جردن به همراه ویلیام موناهان نوشته است. موناهان سابقه نگارش فیلمنامه‌های مهمی چون «قلمرو بهشت» و «جداافتاده» را در کارنامه دارد.

«مارلو» در ژانرهای معمایی و جنایی ساخته شده است و داستان کارآگاهی به نام فیلیپ مارلو را روایت می‌کند که برای پیدا کردن نامزد گم‌شده فرد ثروتمندی استخدام شده و درگیر ماجراهای عجیبی با این خانواده می‌شود. از همین خلاصه داستان می‌توان دریافت که تماشای «مارلو» را به‌ویژه می‌توان به طرفداران فیلم‌های نوآر و نئونوآر پیشنهاد کرد.

فیلیپ مارلو نام شخصیتی است که توسط ریموند چندلر، یکی از نویسندگان شاخص ادبیات سیاه آمریکایی در دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰، خلق و به‌سرعت به یک کارآگاه مشهور و محبوب تبدیل شد. در طول چند دهه، بازیگران سرشناسی چون دیک پاول، همفری بوگارت، رابرت میچم و الیوت گولد نقش فیلیپ مارلو را در اقتباس‌های متعدد سینمایی از رمان‌های ریموند چندلر ایفا کردند و حالا نام لیام نیسون هم به این فهرست اضافه شده است.

فیلم «مارلو» را می‌توانید با دوبله اختصاصی در این آدرس تماشا کنید.

برچسب‌ها: تیتر یک،فیلم نت،فیلم‌های 2023
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها