نتفلیکس فروشگاه محصولاتش را راه می‌اندازد

- 1 دقیقه مطالعه

سرویس استریم نتفلیکس قصد دارد چندین فروشگاه با موضوعیت سریال هایش افتتاح کند.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از بلومبرگ، نتفلیکس تصمیم دارد چندین فروشگاه راه اندازی کند، فروشگاه هایی که در آن مشتریان بتوانند از مجموعه های موفق این سرویس استریم کالا خریداری کنند، در آنجا نهار بخورند و در تجربیات زنده مربوط به آن آثار شرکت کنند.

دو مکان اول که «خانه نتفلیکس» (نتفلیکس هاوس) نام دارد، مربوط به مسیرِ همراه با مانع مجموعه «بازی مرکب» و اجراهای زنده در آنجا است. مکان‌ها و موقعیت های «خانه نتفلیکس» بر اساس سریال های محبوب و دیگر فعالیت های این شرکت، به صورت چرخشی ارائه می شوند. جاش سایمون، معاون بخش محصولات مصرفی نتفلیکس، به بلومبرگ گفت که این شرکت در حال برنامه ریزی برای دایر کردن فروشگاه های فیزیکی است زیرا که به گفته وی مشتریان این شرکت «دوست دارند خود را در دنیای فیلم ها و سریال های تلویزیونی نتفلیکس غوطه ور کنند.»

این شرکتِ استریم در گذشته برای اینکه مشتریانش برای سریال هایی مانند «چیزهای عجیب» جشن و بزرگداشت بگیرند، تجربه چندین پاپ آپ (تبلیغات بالاپر) را در سطح جهانی از سر گذرانده بود.

با این حال «خانه نتفلیکس» کل آرشیو محتوایی این سرویس استریم را شامل خواهد شد. نتفلیکس اعلام کرده است دو فروشگاه اول در سال ۲۰۲۵ در ایالات متحده افتتاح می شوند و فروشگاه های جهانی بیشتری نیز در آینده ایجاد خواهد شد.

ترجمه: امین شکاری

برچسب‌ها: تیتر یک،نتفلیکس
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها