نخستین اکران فیلم کوین کاستنر در کن

- 2 دقیقه مطالعه

فیلم حماسی «افق» ساخته کوین کاسنتر برای نخستین بار در جشنواره کن اکران می‌شود.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی٬ اولین بخش از فیلم چهار قسمتی «افق٬ حماسه آمریکایی» قرار است در بخش غیررقابتی جشنواره کن ۲۰۲۴ اکران شود.

کاستنر که نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بعهده دارد٬ با سینا میلر، سام ورتینگتون و جنا مالون نیز در این پروژه همبازی است و برای نمایش فیلم در ۱۹ ماه می (۳۰ اردیبهشت) در بلوار کروآزت شهر کن حضور خواهد داشت.

همچنن فیلم «افق» قرار است در دو بخش در سینماها اکران شود٬ بخش اول در ۲۸ جون (۸ تیر) و بخش دوم در ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد).

کاستنر در بیانیه‌ای گفت: می‌خواهم از جشنواره کن برای قرار دادن فیلم من در لیست انتخاب امسال تشکر کنم. ۲۰ سال از زمانی که در جشنواره بودم می‌گذرد و منتظر زمان مناسب برای بازگشت بودم و با افتخار می‌گویم که این زمان فرا رسیده است. داستان ساخت «افق٬ حماسه آمریکایی» از ۳۵ سال پیش آغاز شد و نمی‌توانم جایی بهتر از کن پیدا کنم تا نتیجه این ماجراجویی را نشان دهم. فرانسوی‌ها همیشه از فیلم‌ها حمایت کرده‌اند و عمیقا به فیلمسازی اعتقاد داشته‌اند٬ همانطور که من اعتقاد دارم.

فیلم کوین کاستنر درباره هزینه ساخت و توسعه ایالات متحده است و توصیفی است از جنگ و خشونت. این فیلم در کنار آثار جرج میلر و کوئنتین دوپیو در بخش غیررقابتی قرار دارد.

لیست فیلم‌های انتخاب شده برای این جشنواره روز پنجشنبه (۲۳ فروردین) اعلام خواهد شد و از فیلم‌هایی که بر اساس شایعات٬ احتمالا در این جشنواره حضور دارند می‌توان به «مگالوپولیس» فرانسیس فورد کاپولا و «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس اشاره کرد.

هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد) برگزار می‌شود.

فیلم‌های کوین کاستنر را در فیلم نت ببینید.

مترجم: پریسا ایرانی

برچسب‌ها: برگزیده،تیتر یک،جشنواره فیلم کن،جشنواره کن ۲۰۲۴،کوین کاستنر
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها