صحبت‌های کریس همسورث در مورد انتقادات صورت‌گرفته از محصولات مارول

نظرات اسکورسیزی و تارانتینو افسرده‌کننده است!

- 1 دقیقه مطالعه

کریس همسورث به مارتین اسکورسیزی و کوئنتین تارانتینو پاسخ داد و از قلمرو ابرقهرمانان در مقابل انتقادات آنها دفاع کرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، کریس همسورث (ستاره فیلم‌های «ثور») در مطلبی در شماره جدید مجله GQ، در مورد انتقادات برخی از فیلمسازان سرشناس سینمای آمریکا از فیلم‌های ابرقهرمانی صحبت کرد.

مارتین اسکورسیزی، کارگردان فیلم‌هایی مثل «راننده تاکسی» و «گاو خشمگین»، در سال ۲۰۱۹ و در مصاحبه‌ای با مجله امپایر گفته بود فیلم‌های مارول سینما نیستند بلکه نوعی شهر بازی هستند. کوئنتین تارانتینو، کارگردان «پالپ فیکشن» و «بیل را بکش» هم در پادکستی در سال ۲۰۲۲ به این اشاره کرده بود که ستاره‌های مارول بازیگران آن نیستند بلکه شخصیت‌هایی مثل کاپیتان آمریکا هستند.

کریس همسورث که نقش ثور را در جهان سینمایی مارول ایفا کرده است، در مطلب خود نظرات اسکورسیزی و تارانتینو را «فوق‌العاده افسرده‌کننده» دانست.

بازیگر فیلم‌های «ثور» و «انتقام‌جویان» این دو فیلمساز را دو تن از قهرمانان خود نامید که با آنها کار نخواهد کرد: «حدس می‌زنم که آنها طرفدار من نیستند.»

علی‌رغم نظرات منفی این دو کارگردان تحسین‌شده، همسورث اعلام کرد که از بازی در قسمت‌های بعدی «ثور» استقبال می‌کند: «عاشق تجربه هستم. عاشق این واقعیت هستم که قادر بوده‌ام در طول این فرآیند توانسته‌ام کاری نسبتا متفاوت انجام دهم. قسمت‌های اول و دوم «ثور» ویژگی‌های خودشان را داشتند. «ثور» ۳ و ۴ حس بسیار متفاوتی داشتند.»

همسورث به این اشاره کرد که مسیر ثور با فیلم‌های دیگری از جمله مجموعه فیلم‌های «انتقام‌جویان/ اونجرز» ادامه پیدا کرد و تفاوت‌هایی که میان این آثار وجود دارد به‌خاطر حضور کارگردانان مختلف و همچنین نیاز خود او به انجام کاری متفاوت است.

برچسب‌ها: کریس همسورث،کوئنتین تارانتینو،مارتین اسکورسیزی،مارول
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها