واکنش رایان گاسلینگ به منتقدان حضور او در فیلم «باربی»

نفاق در رفتار شما آشکار است!

- 2 دقیقه مطالعه

رایان گاسلینگ از افرادی که منتقد انتخاب او برای بازی در نقش کن در فیلم «باربی» هستند دل خوشی ندارد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از د نیوز مینت، رایان گاسلینگ در مورد گروهی از جوانانی صحبت کرد که منتقد حضور او در فیلم «باربی» (گرتا گرویگ) هستند. این دسته از سینمادوستان اعتقاد دارند گاسلینگ مسن‌تر از آن است که برای بازی در نقش کن مناسب باشد. برخی از طرفداران جوان «باربی» پس از انتشار هر عکس و تریلر فیلم، به رسانه‌های اجتماعی هجوم می‌آورند تا انتخاب گاسلینگ ۴۲ ساله را برای بازی در نقش کن محکوم کنند. کار تا جایی پیش رفت که بحث در شبکه‌های اجتماعی میان گروه‌های سنی مختلف بالا گرفت. همان‌طور که نیویورک پست در اوایل سال جاری نوشت، آن دسته از طرفداران «باربی» که متعلق به نسل زد (Gen Z) هستند (افرادی که از اواسط یا اواخر دهه ۱۹۹۰ تا اوایل دهه ۲۰۱۰ متولد شده‌اند) اصلی‌ترین منتقدان حضور گاسلینگ در فیلم جدید گرتا گرویگ محسوب می‌شوند.

اما به‌تازگی گاسلینگ در گفت‌وگویی با مجله GQ در مورد این دسته از طرفداران «باربی» صحبت کرده است. گاسلینگ با اشاره به هشتگ «این کن من نیست» (#notmyken) که توسط گروهی از طرفداران باربی داغ شده است، به طعنه گفت: «ببینید؛ اگر مردم دوست ندارند با کن من بازی کنند، کن‌های زیاد دیگری برای بازی کردن وجود دارد.»

به عقیده بازیگر فیلم‌های «درایو» و «لا لا لند»، این افراد جوری در مورد کن صحبت می‌کنند که انگار پیش از این خیلی به او فکر کرده بودند. این درحالی است که، طبق اشاره گاسلینگ، تمام وجود شخصیت کن به این خاطر است که فقط از ساحل لذت ببرد و آدم مد نظر باربی باشد.

گاسلینگ ادامه داد: «و همه با این ایده که شغل او «هیچی» باشد خوب بودند. اما ناگهان، اوضاع جوری شد که انگار «نه، ما تمام مدت به کن اهمیت می‌دادیم.» نه، شما این کار را نکردید. هیچ‌وقت این کار را انجام ندادید. هیچ‌وقت به کن اهمیت نمی‌دادید. باربی هرگز به کن اهمیت نمی‌داد. نکته همین است. اگر شما واقعا به کن اهمیت می‌دادید، می‌دانستید که هیچ‌کس به کن اهمیت نمی‌دهد. بنابراین نفاق شما آشکار می‌شود. برای همین است که داستان او باید گفته شود.»

در فیلم «باربی» به کارگردانی گرتا گرویگ، کن (با بازی گاسلینگ) و باربی (با بازی مارگو رابی) دنیای اسباب‌بازی‌ها را ترک کرده و برای اهدافی که هنوز اعلام نشده است وارد دنیای واقعی می‌شوند. گاسلینگ تنها بازیگر نقش کن در این فیلم نیست زیرا سیمو لیو، اسکات ایوانز، جان سینا، انکوتی گاتوا و کینگزلی بن‌آدیر نیز به‌عنوان جلوه‌های دیگر این عروسک ظاهر می‌شوند.

«باربی» به کارگردانی گرتا گرویگ، کن گاسلینگ را با عروسک همنام باربی تشکیل می‌دهد که دنیای اسباب‌بازی‌ها را ترک می‌کنند و برای اهدافی که برادران وارنر و بازیگران هنوز فاش نکرده‌اند، وارد دنیای واقعی می‌شوند. گاسلینگ تنها بازیگر کن در این فیلم نیست، زیرا سیمو لیو، اسکات ایوانز، جان سینا، انکوتی گاتوا و کینگزلی بن آدیر نیز به عنوان تکرارهای مختلف عروسک ظاهر می شوند.

فیلم «باربی» از ۲۱ ژوییه (۳۰ تیر) در سینماها اکران می‌شود.

برچسب‌ها: باربی،رایان گاسلینگ،فیلم‌های 2023،گرتا گرویگ
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها