کارگردان این فیلم بیان کرد

نمی‌خواستیم «ملاقات خصوصی» را اکران کنیم

- 2 دقیقه مطالعه

کارگردان فیلم «ملاقات خصوصی» اعلام کرد که در شرایط فعلی تمایلی به اکران فیلم نداشته است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، همزمان با آغاز اکران فیلم «ملاقات خصوصی» امید شمس کارگردان این فیلم نوشت: «عزیزانی که به من پیام دادند و از اکران فیلم «ملاقات خصوصی» در این شرایط انتقاد کردند، حق دارند. ما هم نمی‌خواستیم و ناچار شدیم. من هم دوست داشتم فیلم «ملاقات خصوصی» در شرایط مناسبی اکران بشه، نه در شرایط تلخی که همه‌ داغداریم و عده‌ای از مردم -از جمله هنرمندان- در زندان.

«ملاقات خصوصی» فیلم اول منه که برای ساختنش جان کندیم. فیلمی بر اساس واقعیت، از زندگی طبقه‌ای که در اون بزرگ شدم. داستان فیلم را هنگام ساخت یک ‌مستند از محیط زندان و از زندگی زنی الهام گرفتم که حکم اعدام داشت. امیدوار بودم ساخت این فیلم تأثیری هرچند کوچک بر زندگی چنین انسان‌هایی داشته باشه. زنانی که حق زندگی دارند.

با دغدغه، این فیلم را ساختم چون قصه درد آدم‌هاییه که بینشون بزرگ شده‌ام و دردشونو کشیده‌ام و درک کرده‌ام. فیلم به لطف خدا در جشنواره فجر پارسال با استقبال خیلی خوب مردم مواجه شد و منتخب تماشاگران بود، اما متأسفانه هجوم دشمنی ها و کینه‌توزی‌های ناجوانمردان و افکار بیمارگونه باعث شد بی دلیل جایزه سیمرغ مردمی فیلم را حذف کنن. تهیه‌کننده هم به حرمت رأی و نظر مردم، فیلم را از جشنواره بیرون کشید. بعد از آن هم تا ماه‌ها اجازه اکران فیلم رو ندادن! حدود شش ماه تهیه‌کننده فیلم را به دندان گرفت و به دنبال پروانه نمایش بود که در نهایت با هزار بدبختی، صادر شد.

قرار شد هفتم مهر فیلم را اکران کنیم اما به دلیل اتفاقات تلخی که افتاد همه عزادار شدیم و از اکران دست کشیدیم‌. دلم می‌خواد بدونین اکران فیلم در این زمان خارج از اختیار من، بازیگران و همه عوامل «ملاقات خصوصی» شکل گرفته. و ای کاش فرصت دیگری بود تا در آن زمان مهمان چشمان شما می‌شدیم. امیدوارم روزی برسه که حال مردم خوب باشه و به هیچ وجه و در هیچ شرایطی فرهنگ و هنر ایران مورد هجوم قرار نگیره…»

 

منبع: سینمادیلی

برچسب‌ها: ملاقات خصوصی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها