جزئیاتی تازه از فیلم سینمایی Eyes in the trees

«نگاهی از میان درختان» با بازی آنتونی هاپکینز ساخته می‌شود

- 2 دقیقه مطالعه
تیم بازیگران فیلم سینمایی علمی و تخیلی «نگاهی از میان درختان»، اقتباسی از رمان اچ. جی. ولز به نام «جزیره دکتر مورو» معرفی شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، چندی پیش تیم بازیگران فیلم سینمایی علمی و تخیلی «نگاهی از میان درختان» (Eyes in the trees)، که یک بازسازی مدرن از رمان اچ. جی. ولز به نام «جزیره دکتر مورو» است، معرفی شد و از این رو هنرمندانی نظیر آنتونی هاپکینز، جاناتان ریس میرز، اشلی گرین، توماس کرچمان و پرایا لوندبرگ در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

البته گفتنی است که پیش‌تر از این نیز به صورت رسمی درباره حضور و هنرنمایی آنتونی هاپکینز، اطلاع رسانی شده بود اما هم‌اکنون پس از گذشت چند ماه از اعلام رسمی این خبر، جزئیات بیشتری از «نگاهی از میان درختان» منتشر شده است؛ که از جمله این جزئیات می‌توان به معرفی تیم بازیگران (که در بالاتر از آن‌ها نام برده شد)، تیم تهیه‌کنندگان، تیم نویسندگان و خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد.

در خلاصه داستان «نگاهی از میان درختان» آمده است: «این فیلم ماجراجویی یک روزنامه‌نگار در کنار یک گروه فیلم‌برداری را که همراه یکدیگر هستند، دنبال می‌کند، ماجراجویی که با سفر به یک جنگل دور افتاده آغاز می‌شود؛ سفری که رفته رفته و با مرور زمان تبدیل به نبردی برای ادامه بقا می‌شود، نبردی که تنها برای نجات این روزنامه‌نگار و تیم همراهش نیست، بلکه جنگی برای نجات کل نژاد بشریت خواهد بود.

وینس هنوی (با بازی ریس مایرز) و شاگرد سابقش، چانینگ آرنو (با بازی اشلی گرین)، تیم خود را به جزیره‌ای ساکن در تایلند هدایت می‌کنند. شایعاتی در مورد استقرار یک آزمایشگاه پزشکی در این جزیره که توسط مردم محلی از آن به عنوان «جزیره مرگ» یاد می‌شود، وجود دارد؛ آزمایشگاهی که در آن آزمایش‌های فراموش شده دولتی و دستکاری‌های ژنتیکی علمی به رهبری دکتر آدیس (با بازی آنتونی هاپکینز) انجام شده است؛ با گذشت زمان هنوی و تیمش، چیزی را در آن جزیره پیدا می‌کنند که فراتر از انتظارات آنهاست، چیزی که همانند کابوس‌های شبانه است. جستجوی آن‌ها برای یافتن پاسخ، به سرعت به مبارزه‌ای برای بقا تبدیل می‌شود، چراکه آن‌ها تلاش می‌کنند تا نقشه دکتر آدیس برای نابودی بشریت را خنثی کنند».

کارگردانی این فیلم توسط تیموتی وودوارد جونیور انجام خواهد شد و همچنین فیلمنامه این اثر به دست مایک منینگ که به عنوان تهیه‌کننده نیز فعالیت خواهد داشت، دامینیک برنز و بی. هریسون اسمیت در حال نگارش است؛ همچنین جاناتان جی. کوپر و جرمی اوکیف، از جمله تهیه‌کنندگان و لاندون بی گورمن، جو سیمپسون، جاناتان براس و تامارا بیرکمو از تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر خواهند بود.

کارگردان «نگاهی از میان درختان» در مورد این فیلم سینمایی می‌گوید: «داشتن فرصت همکاری نزدیک با آنتونی هاپکینز افسانه‌ای و دیگر بازیگران، باورنکردنی و یک افتخار بزرگ است. همکاری با این تیم برای من عمیقا الهام‌بخش بود و من واقعا بابت به دست آوردن چنین تجربه‌ای سپاسگزارم؛ مشتاقانه منتظر اکران این فیلم برای تماشاگران هستم، زیرا می‌دانم که این فیلم توسط چه استعدادهای برجسته‌ای، در جلو و پشت دوربین، ساخته شده است.

گفته می‌شود که تولید «نگاهی از میان درختان» در اواخر امسال در تایلند آغاز خواهد شد.

ترجمه: پریسا مقیلان

مجموعه آثار سینمای جهان را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها