تاریخ پخش Terminator Zero اعلام شد

همه چیز درباره انیمه «ترمیناتور زیرو»

- 2 دقیقه مطالعه
نتفلیکس با انتشار اولین تریلر انیمه «ترمیناتور زیرو» زمان پخش این انیمه سریالی را اعلام کرد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کلایدر، نتفلیکس با انتشار اولین تریلر انیمه سریالی «ترمیناتور زیرو» (Terminator Zero) با اقتباسی از سری مجموعه‌ فیلم‌های سینمایی «ترمیناتور» (Terminator)، زمان پخش این انیمه سریالی را اعلام کرد.

داستان این سریال بین ۲ بازه زمانی کلیدی اتفاق می‌افتد، اولی در سال ۲۰۲۲، سالی که هوش مصنوعی اسکای نت به خودآگاهی رسیده و جنگ و نبرد بین انسان‌ها و ربات‌ها است آغاز شده است و دیگری سال ۱۹۹۷ است، سالی که سربازی از آینده (۲۰۲۲) به این زمان (۱۹۹۷) فرستاده می‌شود تا جان یک مرد را نجات دهد و او را زنده نگه دارد؛ مردی که می‌تواند بشریت را در آینده از خطر انقراض نجات دهد؛ البته تاکنون جزئیات بیشتری و یا حتی هیچ عنوان یا خلاصه‌ دقیق‌تری برای «ترمیناتور زیرو» منتشر نشده است.

گفتنی است که معرفی این سریال برای اولین بار در فوریه ۲۰۲۱، توسط Skydance Television و Production I.G اتفاق افتاد اما بنا به دلایلی پس از گذشت مدتی اعلام شد که ساخت این انیمه لغو شده است و از این رو پروژه «ترمیناتور زیرو» بسته شد و ناتمام ماند.

تاریخ پخش این انیمه نیز به طور رسمی روز پنج‌شنبه، ۲۹ آگوست ۲۰۲۴ (فردا ۸ شهریورماه) اعلام شد و طبق رسم معمول نتفلیکس، تمامی قسمت‌ها در همان روز و به یکباره و به صورت اختصاصی تنها در نتفلیکس، در قالب هشت قسمت پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

همچنین صداپیشگی این اثر توسط هنرمندانی نظیر سونویا میزونو در نقش مبارز ایکو، تیموتی اولفینت در نقش نابودگر، آندره هالند در نقش مالکوم لی، رزاریو داوسون در نقش کوروکو و آن داود در نقش پیامبر انجام شده است.

با نگاهی بر تریلر «ترمیناتور زیرو» که اقتباسی از مجموعه فیلم‌های سینمایی و اصلی «ترمیناتور» است، و همچنین صحنه آتش گرفتن یک انسان که به دلیل یک انفجار بزرگ رخ می‌دهد، می‌توان دریافت که این اثر تلاش دارد تا به داستان فیلم اصلی نزدیک‌تر شود و عناصر مجموعه اصلی را بیشتر به تصویر بکشد.

ماتسون تاملین، خالق و تهیه‌کننده اجرایی، در گفت‌وگویی در مورد این تریلر ۶ دقیقه‌‌ای و بدون دیالوگ «ترمیناتور زیرو» گفت: «من متوجه شدم که تریلر که دقایق اول انیمه را روایت می‌کند، باید به مخاطب بگوید که داستان درباره چیست؛ پس بنابراین راهی که برای انجام این کار در پیش گرفتیم انتخاب سکانسی بود که تریلر هیچ گونه دیالوگی نداشته باشد، تا مخاطبان به راحتی متوجه اکشن و حتی خشن بودن این اثر شوند. فضای تاریک، اکشن محور و وحشتناک؛ این همان چیزی است که باید به مخاطب برای شناخت بهتر از این اثر، نشان داده شود».

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای مجموعه ترمیناتور در فیلم نت

انیمه

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها