با انتشار پستی در فضای مجازی؛

هنگامه قاضیانی از بازیگری خداحافظی کرد

- 1 دقیقه مطالعه

هنگامه قاضیانی پس از ۲۴ سال فعالیت در حوزه بازیگری از این حرفه خداحافظی کرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، هنگامه قاضیانی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از بازیگری خداحافظی کرد.

قاضیانی در ابتدای این پست نوشت: «خدایا؛ به من بیاموز چه هنگام اجازه رفتن دهم.»

بازیگر فیلم «به همین سادگی» در بخش دیگری از یادداشت خود به اولین تجربه سینمایی‌اش اشاره کرد: «اولین فیلم «سایه روشن» بود. سال ۱۳۷۸ با سینما، شیدایی‌هایم راهش را پیدا کرد. چرا می‌گویم حس غریب؟ چون در همان اولین فیلم که سعادت تجربه شاگردی‌کردن در حضور عزت‌الله خان انتظامی را داشتم، در پلانی از فیلم بهم گفتند: دخترم حس تعریف‌کردنی نیست.»

قاضیانی در ادامه با خطاب قرار دادن مهری شیرازی (طراح چهره‌پردازی) چنین نوشت: «خانم مهری شیرازی، استاد باوقار من. سینما را با شما آغاز کردم. بهتون قول دادم کم نگذارم و وفادار بمونم به مردم عزیز در راه دشوار هنر و فرهنگ. به اندازه وسعم تلاش کردم.»

هنگامه قاضیانی (متولد ۱۳۴۹) پس از تحصیل در رشته فلسفه غرب در دانشگاه سن‌فرانسیسکو، در سال ۱۳۷۸ به ایران بازگشت و کار بازیگری را با بازی در فیلم «سایه روشن» (حسن هدایت) آغاز کرد. او سپس وارد کار بازیگری تئاتر شد و اولین تجربه‌اش، بازی در نمایش «مثل خون برای استیک» (حسن معجونی) بود. قاضیانی برای بازی در دو فیلم «به همین سادگی» (رضا میرکریمی) و «روزهای زندگی» (پرویز شیخ‌طادی) دو بار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن نقش اول را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

برچسب‌ها: هنگامه قاضیانی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها