«ونکا» برنده بلیت طلایی در صدر فروش

- 2 دقیقه مطالعه

«ونکا» به لطف اکران موفق خارج از آمریکا و اولین حضور قدرتمند داخلی، بودجه تولید ۱۲۵ میلیون دلاری خود را جبران کرده است.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کلیدر، فیلم «ونکا» (Wonka) از برادران وارنر به لطف عرضه زودهنگام در خارج از آمریکا و اولین حضور خود در ایالت متحده آمریکا در ۱۵ دسامبر، بودجه تولید ۱۲۵ میلیون دلاری خود را بازیابی کرده است.

فیلم «ونکا» به کارگردانی پل کینگ به دلیل کارگردانی دو فیلم پدینگتون و بازی تیموتی شالامی بازیگر مورد علاقه همه، محبوبیت زیادی کسب کرده است. «ونکا» پیش درآمد کتاب بسیار محبوب رولد دال، «چارلی و کارخانه شکلات سازی» است که از آن دو بار برای ساخت فیلم اقتباس شده است.

نمایش «ونکا» در این آخر هفته با فروش ۳۹ میلیون دلار در داخل کشور عرضه شد و اکنون ۱۱۲ میلیون دلار از مناطق بین المللی و در فروش اولیه جهانی ۱۵۱ میلیون دلار به دست آورده است.

«ونکا» در حال حاضر در ۷۸ منطقه در سراسر جهان عرضه شده و به ویژه در مکزیک، اسپانیا و آلمان عملکرد خوبی داشته است. انتظار می‌رود که این اثر برای تیموتی شالامی، ستاره «تل ماسه» موفقیت بسیاری ایجاد کند.

اولین عرضه داخلی «ونکا» با فروش ۳۹ میلیون دلاری، دومین شروع موفق برای این بازیگر پس از افتتاحیه ۴۱ میلیون دلاری «ونکا» در سال ۲۰۲۱ است. اگر قسمت دوم «تل ماسه» به دلیل اعتصابات بازیگران هالیوود به تعویق نمی افتاد، امسال برای این فیلم می توانست سال مهم تری باشد. «ونکا» همچنین اولین فیلمی است که پس از پایان اعتصابات، با تبلیغاتی مناسب مواجه شد و تیموتی شالامی در جلو و مرکز کمپین قرار داشت.

در ادامه تصاویری از این فیلم را تماشا خواهید کرد.

 

مترجم: مهشید محمدی مرام

برچسب‌ها: برادران وارنر،برگزیده،تیموتی شالامی،وانکا،ویلی وانکا
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها