قسمت چهاردهم «دیو و ماه پیشونی» منتشر شد

ماه پیشونی در آستانه سوختن

- 1 دقیقه مطالعه

قسمت چهاردهم سریال «دیو و ماه پیشونی» منتشر شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، چهاردهمین قسمت از سریال «دیو و ماه پیشونی» سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ در پلتفرم‌های فیلم‌نت و فیلیمو عرضه شد.

در این قسمت ماه پیشونی با سلاح هوش به مصاف آفت با سلاح دسیسه می‌رود. این نبرد ماه پیشونی را تا آستانه سوختن می‌برد و باعث می‌شود که ماه پیشونی به راز بزرگ و دلیل کینه آفت پی ببرد.

«دیو و ماه پیشونی»، سریالی در ژانرهای کمدی، درام و علمی تخیلی است که توسط حسین قناعت کارگردانی شده است. مهدی یاری هم تهیه این سریال را بر عهده داشته است.

علی صادقی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، نگین معتضدی، ستایش موسوی، سیاوش چراغی‌پور، رضا شفیعی جم، الهام جدی، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، عباس محبوب، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، علی کاظمی، احمدرضا اسعدی، آتش تقی‌پور، امیرکیوان معصومی، عسل قرایی با هنرمندی میرطاهر مظلومی از جمله بازیگران «دیو و ماه پیشونی» محسوب می‌شوند.

برای تماشای قسمت چهاردهم «دیو و ماه پیشونی» می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

سریال «دیو و ماه پیشونی» هر سه‌شنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود.

برچسب‌ها: افسانه بایگان،تیتر یک،حسن پورشیرازی،حسین قناعت،دیو و ماه پیشونی،رامین ناصرنصیر،رضا شفیعی جم،ستایش موسوی،سیاوش چراغی پور،علی صادقی،فیلم نت،لیلا اوتادی،مهدی یاری،میرطاهر مظلومی،نگین معتضدی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها