صحبت‌های جنا اورتگا در مورد فصل دوم سریال محبوب نتفلیکس

«ونزدی» تیره‌وتار می‌شود

- 1 دقیقه مطالعه

فصل دوم سریال «ونزدی» بیشتر به سمت وحشت‌آفرینی متمایل خواهد شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ای‌تی کانادا، در گفت‌وگویی که جنا اورتگا و ال فانینگ در بخش جدید مجموعه «بازیگران درباره بازیگران» برای ورایتی با یکدیگر انجام دادند، اورتگا در این مورد صحبت کرد که در فصل دوم «ونزدی» چه چیزی در انتظار مخاطبان این سریال موفق نتفلیکس خواهد بود.

اورتگا در بخشی از این مصاحبه گفت: «هنوز داریم قطعات را کنار هم قرار می‌دهیم، ولی تصمیم گرفتیم که می‌خواهیم بیشتر به سمت فضای ترسناک متمایل شویم. هر گونه علاقه عاشقانه را کنار می‌گذاریم، که واقعا عالی است.»

به‌گفته اورتگا، فصل دوم «ونزدی»، «جسور»تر و «تیره‌وتار»تر از فصل اول خواهد بود.

جنا اورتگا همچنین قرار است یکی از تهیه‌کنندگان فصل دوم «ونزدی» هم باشد. او در این‌باره گفت: «این اولین بارم است. این یک پیشرفت طبیعی است.»

بازیگر نقش ونزدی در مورد روند پیشرفت این شخصیت در فصل دوم افزود: «با شخصیتی مثل ونزدی، که شخصیت بسیار محبوبی است، نمی‌خواستم او را به مسیر اشتباه بیاندازم. بنابراین سعی کردم تا حد امکان با نویسندگان گفت‌وگو داشته باشم. ما تصمیم می‌گیریم که چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کارساز نیست. هنگام آماده‌سازی برای فصل دوم، می‌خواستیم مطمئن شویم که مکالمه‌ها را در اولین زمان ممکن شروع می‌کنیم.»

فصل اول سریال «ونزدی» را می‌توانید با مراجعه به این لینک در فیلم‌نت و با دوبله اختصاصی تماشا کنید.

برچسب‌ها: تیم برتون،جنا اورتگا،نتفلیکس،ونزدی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها