گمانه زنی‌ها از حضور چهره های سرشناس در جشنواره ونیز امسال حکایت دارد

ونیز پر‌ستاره

- 2 دقیقه مطالعه

تازه‌ترین ساخته آلن و مان در جشنواره ونیز اکران می‌شود.

به گزارش فیلم‌نت ‌نیوز، به نقل از ورایتی جشنواره ونیز از فیلمسازان «مایکل مان»، «پابلو لارائین»، «سوفیا کاپولا»، «یورگوس لانتیموس» و «میچل فرانکو» برای اکران تازه‌ترین فیلم‌هایشان دعوت به عمل آورده است. «ورایتی» گزارش می‌دهد که در فاصله حدود یک ماه مانده به اعلام فهرست فیلم‌های پذیرفته‌شده در ونیز، فیلم‌های «ال کنده» (El Conde) لارائین، «فراری» (Ferrari) مان، «پریسیلا» (Priscilla) کاپولا، «موجودات بیچاره» (Poor Things) لانتیموس و «خاطره» (Memory) فرانکو با بازی «جسیکا چستین» قرار است در جشنواره امسال اکران شوند.

لارائین کمدی سیاه «ال کنده» در مورد «آگوستو پینوشه» دیکتاتور شیلیایی به عنوان یک خون‌آشام ۲۵۰ ساله را برای نتفلیکس ساخته است. «جیمی وادل»، «گلوریا مونچمیر»، و «آلفردو کاسترو» و «پائولا لوچسینگر» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم بیوگرافیکال «انزو فراری» با بازی ستارگانی چون «پنه‌لوپه کروز»، «شیلین وودلی» و «آدام درایور» در نقش فراری که مان دو دهه است بر روی آن کار می‌کند، در تابستان سال ۱۹۵۷ روی می‌دهد وقتی که فراری دچار بحران است و ورشکستگی کمپانی فراری که انزو و همسرش ده سال برای بنا شدنش از صفر کوشیدند را تهدید می‌کند. انزو تصمیم می‌گیرد که روی یک مسابقه دیگر – رالی ۱۰۰۰ مایلی «میله میلیا» (Mille Miglia) در سراسر ایتالیا.

در این گزارش آمده است که علاوه بر این فیلم‌ها و «مبارزه‌طلبان» (Challengers) «لوکا گوادانینو» با بازی «زندیا»، فیلم «دست سرنوشت» (Coup de chance) «وودی آلن» در بخش مسابقه اکران خواهد شد. «لو دو لاژ»، «ملویل پوپو»، «والری لمرسیه»، «نیلس اشنایدر»، «السا زیلبرستین»، «باربارا گوئناگا»، «گرگوری گادبوا»، «آن لواره»، «سارا مارتینز»، «گیوم دو تونکدک»، و «آرنو ویار» از جمله بازیگران اولین فیلم فرانسوی-زبان آلن خواهند بود.

انتظار می‌رود «سگ‌باز» (DogMan) به کارگردانی «لوک بسون» نیز در جشنواره امسال اکران شود. «لاندری جونز» در تازه‌ترین ساخته بسون از سال ۲۰۱۹ و فیلم «آنا» (Anna) نقش مردی به نام داگلاس را بازی می‌کند که در کودکی قربانی بدرفتاری پدرش بوده و جلوی سگ‌ها انداخته شده. سگ‌ها اما به جای حمله به داگلاس از او در برابر پدرش محافظت می‌کنند. داگلاس برای التیام زخم‌های کودکی راه خودش را پیدا می‌کند و در این مسیر حتی اگر لازم باشد قوانین اجتماعی را زیر پا می‌گذارد و از عشق سگ‌ها دست نمی‌کشد.

منبع:۳۰نما

برچسب‌ها: برگزیده،جشنواره ونیز
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها