میثم درویشان‌پور از حضورش در «پدرخوانده» می‌گوید

«پدرخوانده ۳» فضای غرب وحشی را دارد

- 3 دقیقه مطالعه
میثم درویشان‌پور معتقد است مجموعه «پدرخوانده ۳» در اجرا، مسائل فنی و حتی سطح بازی بازیکنانش پیشرفت چشمگیری نسبت به فصل‌های قبل داشته است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، میثم درویشان‌پور بازیگر سینما و تلویزیون که در فصل سوم «پدرخوانده» که از فیلم‌نت پخش می‌شود، حضور دارد درباره دلایل حضور در این مجموعه اظهار کرد: من در فصل اول مجموعه «پدرخوانده» حضور داشتم و دلیل حضورم در این مجموعه به جذابیتی که بازی مافیا دارد مربوط می‌شود. چالشی که بین بازیکن‌ها به وجود می‌آید و علاقه‌ای که مردم به این بازی دارند برایم جالب بود که در این مجموعه حضور داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه «پدرخوانده» یک رئالیتی شوی واقعی و جذاب است که در آن افراد حاضر در مقابل دوربین هم واقعاً مشغول بازی هستند و هم یک شوی جذاب تلویزیونی را اجرا می‌کنند، توضیح داد: تجربه خوب فصل اول باعث شد که در فصل سوم نیز مقابل دوربین سعید ابوطالب حاضر شوم و باید بگویم که در فصل سوم با پیشرفت چشمگیری در تبحر بازی بازیکنان روبرو شدم و علاوه بر اینکه «پدرخوانده» به لحاظ فنی پیشرفت خوبی داشت، بازیکن‌ها هم فکت‌های بسیار بهتری در زمان بازی داشتند.

این بازیگر درباره دکور و فضای فصل سوم «پدرخوانده» گفت: بخشی از فضاسازی بازی مروبط به دکور و صحنه اجرا است. فصل اول این مجموعه در فضایی شبیه فیلم «پدرخوانده» و گروه‌های مافیایی سیسیل اجرا شد، فصل دوم به سمت فضای فیلم «دزدان دریایی» رفت و فصل سوم با توجه به اینکه یک کاراکتر مستقل با نام شرلوک وجود دارد فضای فیلم «هشت نفرت‌انگیز» کوئنتین تارانتینو انتخاب شد و در این فصل شاهد فضای غرب وحشی هستیم که به نظر من اتفاقات، فرم لباس و دکور هم بسیار چشم‌نواز و زیبا است و اتفاقاً فیلم «هشت نفرت‌انگیز» هم از فیلم‌های مورد علاقه من است.

بازیگر فیلم سینمایی «شناور» تاکید کرد: وقتی پخش فصل اول مجموعه «پدرخوانده» و «شب‌های مافیا» آغاز شد مردم این برنامه را صرفاً به عنوان یک برنامه دنبال کردند و با توجه به بازخوردهایی که داشتم و نظراتی که دنبال کردم، می‌دانم که امروز «پدرخوانده» فقط یک برنامه نیست و مخاطبان صرفاً به تماشای آن نمی‌نشینند و بسیاری از آن‌ها همراه با دیگر بازیکن‌ها وارد بازی می‌شوند و اصطلاحاً در شب‌های بازی چشم‌هایشان را می‌بندند تا وارد چالش بازی شوند.

«پدرخوانده» جدی شده است

وی افزود: به نظر من این نوع نگاه در فصل‌های قبل کمتر بود و امروز نگاه جدی‌تری به «پدرخوانده» وجود دارد و حتی در فضای مجازی شاهد هستیم که افراد با جدیت بازی‌ها و اجراها را تحلیل و نقد می‌کنند و درباره آن نظر می‌دهند.

درویشان‌پور درباره بازخوردهایی که در فصل سوم «پدرخوانده» داشته، گفت: خوشبختانه با بازخوردهای بسیار خوبی روبرو شدم و فکر می‌کنم این بازخوردهای خوب به این دلیل بود که من نقش شرلوکی را بازی کردم در زمان مناسبی که شهر در خطر بود نقش یکی از کاراکترها که در خطر بود را گرفتم و شهر را نجات دادم. برخی افراد به بازی من نقد داشتند اما اکثریت نظرات نسبت به بازی من کاملاً مثبت بود اما برخی دوستان با نقدها و نظرات تندی منفی و تندی روبرو شدند که به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند که قطعاً هیچ یک از توهین‌ها را نمی‌توان قابل قبول دانست اما این حجم از جدیت در نگاه به یک برنامه نشان‌دهنده موفقیت آن است.

مافیا شبیه زندگی است

این بازیگر در ادامه درباره بازی مافیا و فراگیر شدن آن در جامعه ایرانی اظهار کرد: من تحلیل و نگاه کاملاً مثبتی به بازی مافیا دارم. بازی مافیا شبیه به زندگی است، در آن شاهد هستیم که مردم شهر در تلاش برای نجات خود هستند و آدم‌های بدی در جریان بازی وجود دارند که باید دست آن‌ها را رو کنیم. در این بازی مثل زندگی واقعی با دروغ، خیانت، دوستی و… روبرو می‌شویم و من فکر می‌کنم قدرت تحلیل افراد پرورش پیدا می‌کند.

وی افزود: بزرگ‌ترین ویژگی بازی مافیا این است که در هر مرحله به ما چیزی می‌آموزد. در این بازی اگر ۱۱ شرکت‌کننده وجود دارد، شما به عنوان یک شرکت‌کننده یک بار فرصت صحبت کردن دارید و ۱۰ بار باید گوش کنید و همین ساختار اهمیت گوش دادن را نشان می‌دهد تا بتوانیم بهتر و آگاهانه‌تر گوش کنیم و توجه و تمرکزمان را پرورش دهیم.

درویشان‌پور در پایان اظهاراتش تاکید کرد: شاید برخی افراد نشانه‌های منفی در این بازی ببینند اما باید به این نکته توجه کنیم که در هر بازی ما گروه‌های منفی و مثبت را مقابل هم قرار می‌دهیم و این نوعی نقش‌پذیری است؛ همانطور که در دوران کودکی وقتی تفنگ‌بازی می‌کردیم یک گروه دزد می‌شدند و یک گروه نقش پلیس داشتند ولی در کلیت آن بازی مشخصه‌های مثبت بسیار بیشتر بود. از اینکه در این مجموعه حضور دارم بسیار خوشحال هستم و به مخاطبان پیشنهاد می‌کنم که این فصل را تا آخر با دقت تماشا کنند چراکه بازی‌های خوب و اصطلاحاً پلیرهای فوق‌العاده در این فصل بازی کرده‌اند که جذابیت اثر را بالاتر برده و هر مخاطبی می‌تواند از بالاتر رفتن سطح بازی نسبت به فصل‌های اول مطلع شود.

علی ناصری

پدرخوانده ۳ را در فیلم نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: پدرخوانده 3،سعید ابوطالب،میثم درویشان پور
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها