فیلم مهم ابرقهرمانی 2022 را با زیرنویس فارسی در فیلم‌نت ببینید

«پلنگ سیاه» به فیلم‌نت آمد

- 1 دقیقه مطالعه

فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» توسط پلتفرم فیلم‌نت به نمایش خانگی آمد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، پلتفرم فیلم‌نت در ادامه برنامه انتشار فیلم‌های مهم روز سینمای دنیا، فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد»، یکی از فیلم‌های مهم ابرقهرمانی سال ۲۰۲۲، را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد»، داستان درگیری میان دو ملت است که به دنبال تصاحب نمادهای پیشرفته تمدن هستند. از طرفی ملت واکاندا در حالی که در سوگ پادشاه خود هستند با قدرت‌های مداخله‌گر جهانی نیز مبارزه می‌کنند.

رایان کوگلر که قسمت قبلی «پلنگ سیاه» را در ۲۰۱۸ ساخته بود، در این فیلم هم روی صندلی کارگردانی نشسته و لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، وینستون دوک، آنجلا بست و میکلا کوئل در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» با بودجه‌ای ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده و تاکنون در سطح جهان ۸۴۲ میلیون دلار فروش داشته که هرچند چیزی حدود نیم میلیارد دلار کمتر از فروش فوق‌العاده قسمت قبلی است اما باز هم از نظر تجاری موفقیت‌آمیز تلقی می‌شود. «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» با این فروش، ششمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۲ لقب گرفت.

«پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» در مجموع نظرات مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرده است. در این میان به‌طور ویژه نقش‌آفرینی آنجلا بست مورد توجه قرار گرفته است. بست برای بازی در این فیلم جایزه گلدن‌گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد و در همین رشته نامزد جایزه اسکار هم شده است.

«پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» را می‌توانید این‌جا تماشا کنید.

برچسب‌ها: پلنگ سیاه،تیتر یک،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها